English

استاندار فارس در دیدار مسئولین صنعت و معدن و تجارت استان؛

شرایط تحریم مستلزم تدابیر ویژه مدیریتی است

استاندار فارس در دیدار مسئولین صنعت و معدن و تجارت استان گفت: کشور به دلیل اعمال تحریم ها و برخی فشارهای بین المللی در شرایط خاصی است و برای مدیریت در این شرایط باید تدابیر و سیاست های ویژه ای اندیشید.

شرایط تحریم مستلزم تدابیر ویژه مدیریتی است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، عنایت اله رحیمی استاندار فارس در دیدار مدیرکل و معاونین صنعت، معدن و تجارت استان با بیان این که باید از همه روزنه ها برای ثبات بازار و تداوم تولید کارخانجات استفاده کنیم، اظهارداشت: کشور به دلیل اعمال تحریم ها و برخی فشارهای بین المللی در شرایط خاصی است و برای مدیریت در این شرایط باید تدابیر و سیاست های ویژه ای اندیشید.

وی تصریح کرد: با فرمول های گذشته و دستورالعمل های شرایط عادی نمی توان در حاضر به موفقیت دست یافت.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به این که اداره کل صنعت، معدن و تجارت نقش ویژه ای بر عهده دارد و باید همواره حرکت رو به جلو داشته باشد، افزود: با توجه به مشکلاتی که کشور با آن ها روبرو است باید تلاش دو چندان و اصلاح روش ها برای تسهیل در حوزه های صنعتی، معدنی و تجارت استان را در دستور کار خود قرار دهد.

عنایت اله رحیمی استاندار فارسعنایت اله رحیمی استاندار فارس

وی با بیان این که فعالیت های صورت گرفته در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان فارس باید متناسب با ظرفیت های این استان به شکل بهینه و بهتری صورت گیرد، ادامه داد: اگر بخش های زیرمجموعه صنعت، معدن و تجارت در استان فارس فعال شود همه نیازهای اشتغال استان را رفع خواهد کرد.

استاندار فارس با اشاره به این که باید در مدت زمان کوتاهی بتوانیم جهش اشتغال در سطح استان ایجاد کنیم، اظهارداشت: اگر هر واحد صنعتی و معدنی و صنفی به طور متوسط یک نفر اشتغال جدید ایجاد کند می توانیم شاهد یک جهش در موضوع اشتغال باشیم و دولت در این راستا از واحدهای اشتغال زا با ارائه تسهیلات و رفع مشکلات مالیات و بیمه حمایت خواهد کرد.

رحیمی تاکید کرد: بجای تکیه بر مسائلی که برای عموم مردم ملموس نیست، باید به معیشت و اشتغال مردم که موضوع اصلی زندگی آنهاست، بپردازیم و با تحول در این حوزه، بهبود وضعیت اقتصادی را به صورت محسوس برایشان فراهم کنیم.

همچنین در این دیدار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان و معاونین این اداره کل گزارشی از وضعیت بخش های مختلف صنعت، معدن و تجارت استان ارائه کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه