English

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان :

برگزاری دوره آموزشی طرح ملی هرمسجد یک خبرنگار

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان اظهار کرد: دوره آموزشی «هر مسجد یک خبرنگار» ویژه اعضای کانون‌های مساجد استان در سنندج است که تا پایان دی ماه جاری در سنندج برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی طرح ملی هرمسجد یک خبرنگار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان، کامل گلباغی ظهر امروز در نخستین دوره آموزشی طرح ملی هر مسجد یک خبرنگار که در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: دوره آموزشی «هر مسجد یک خبرنگار» ویژه اعضای کانون‌های مساجد استان در سنندج است که تا پایان دی ماه جاری در سنندج برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی طرح ملی «هر مسجد یک خبرنگار» امروز با حضور اعضای کانون‌های مساجد کردستان زیر نظر فیض‌الله پیری از اساتید حوزه روزنامه نگاران استان در مجتمع فجر سنندج برگزار شد.

گلباغی اظهار کرد: در حال حاضر 2 هزار و 500 مکان مذهبی و مسجد وجود دارد که 572 کانون فرهنگی و هنری در سطح این مساجد فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه طرح «هر مسجد یک خبرنگار» در راستای انعکاس فعالیت‌های کانون های مساجد سراسر کشور اجرا می‌شود، افزود: این طرح در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به صورت سراسری در تمامی مراکز استان‌های کشور برگزار می شود.

مسئول دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان اطلاع‌رسانی گسترده درباره فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات مساجد را از اهداف برگزاری این طرح برشمرد و افزود: در راستای اجرای این طرح 40 نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان در دوره آموزشی شرکت کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه