English

با حضور رئیس جمهور؛

مرکز تروما و اورژانس ۱۵۲ تختخوابی شهید نبوی گرگان افتتاح شد

عبدالرضا فاضل گفت : اورژانس هوایی تاکنون 25 ماموریت موفق انجام داده است .

مرکز تروما و اورژانس 152 تختخوابی شهید نبوی گرگان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری موج گلستان ، عبدالرضا فاضل صبح امروز در افتتاح مرکز تروما و اورژانس 152 تختخوابی شهید نبوی گرگان با حضور رئیس جمهور بیان کرد:  در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 22 پروژه آموزشی و درمانی با اعتبار 186 میلیارد تومان امروز به صورت متمرکز با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در بخش بیمارستانی هم 25 تخت اعصاب در بیمارستان آل‌جلیل آق‌قلا به مجموع 177 تخت استانی در این سفر به بهره‌برداری رسید.

فاضل اظهار کرد: مرکز تروما و اورژانس 152 تختخوابی شهید نبوی (5آذر) گرگان هم به عنوان بزرگترین پروژه‌ طرح تحول سلامت در گلستان در 7 طبقه با زیربنای بیش از  11 هزار مترمربع و اعتبار 90 میلیارد ریال احداث شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: این مرکز دارای مرکز تصویر برداری و تاسیسات، فوریت‌های پزشکی 16 تخت، اتاق عمل اورژانس، بخش احیاء، داروخانه، آزمایشگاه، 48 تخت بستری اورژانس، 42 تخت بستری و شیمی درمانی و سرطان،36 تخت بستری جراحی،14 تخت اتاق عمل، 11 تخت بستریicu، مراقبتهای ویژه مغزو اعصاب، فضای آموزشی و آمفی تئاتر است.

وی تصریح کرد: سلامت‌کده طب ایرانی و مکمل هم به عنوان هشتمین پروژه در سطح کشور در 3 طبقه به ظرفیت‌های علمی در اختیار بخش آموزشی و تخصصی برای مردم وارد عرصه شد.

فاضل درباره بخش اورژانس هوایی مستقر شده در استان گلستان، گفت: این پروژه مدتی است مستقر شده و تاکنون 25 ماموریت موفق انجام داده و برای آن 70 میلیارد تومان هزینه شده در اختیار مردم قرار داده شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه