English

راز ناپدید شدن پیرزن الیگودرزی فاش شد؛

جزئیات کشف جسد پیرزن ۸۰ ساله الیگودرزی از زبان فرماندار

حمید کشکولی از پیدا شدن جسد پیرزن مفقود شده در برف و کولاک یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

جزئیات کشف جسد پیرزن 80 ساله الیگودرزی از زبان فرماندار

حمید کشکولی فرماندار شهرستان الیگودرز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری موج، از پیدا شدن جسد پیرزن الیگودرزی خبر داد و تصریح کرد: صبح امروز، با اطلاع مردم روستای دره هندیان این شهرستان، عوامل انتظامی به محل اعزام شدند که در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد جسد مکشوفه متعلق به پیرزنی 80 ساله است.

رئیس مدیریت بحران شهرستان الیگودرز، افزود: جسد این پیرزن پس از 4 روز و در حدفاصل جاده سپیددشت به مرگ‌سر «3 کیلومتری روستای محل زندگی وی در روستای سران» کشف شده است.

پیرزن، مسیر بازگشت را گم کرده و 3 کیلومتر اشتباهی طی طریق نموده است

کشکولی، تصریح کرد: این مرحومه به دلیل بارش شدید برف و بروز کولاک در منطقه، جاده منتهی به روستا را اشتباه طی کرده و همین امر باعث شده تا مسیری حدود 3 کیلومتر را به اشتباه طی طریق کند.

جسد پیرزن توسط مردم روستای دره هندیان کشف شد

فرماندار الیگودرز، تاکید کرد: بی‌تردید سردی هوا و بارش سنگین برف پیرزن را زمین گیر کرده چراکه که بومیان منطقه، پیکر بی جان وی را در فاصله 1000 متری رودخانه دره هندیان کشف کرده‌اند.

پیکر پیرزن به پزشکی قانونی منتقل می‌شود

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان الیگودرز، گفت: در حال حاضر عوامل اورژانس در حال انتقال جسد این پیرزن 80 ساله به پزشکی قانونی هستند تا علل و عوامل دقیق واقعه، مشخص و اعلام گردد.

گفتنی است پنیری پرنیان پیرزن 80 ساله الیگودرزی 4 روز پیش به همراه تنی چند از فرزندانش و حین بازگشت از یک مجلس ترحیم با برف و کولاک مواجه و در حالی که به دلیل شرایط جوی امکان عزیمت خودرویی به روستا را نداشته‌اند پیاده طی طریق می‌کنند که فرزندان وی در پایان مسیر و پس از رسیدن به روستای محل زندگی خود متوجه عدم همراهی مادر و مادربزرگ خود می‌شوند. پس از آن، جستجوها برای یافتن پیرزن مفقود شده نتیجه نداشت تا اینکه فرماندار الیگودرز، خبر یافتن جسد بی جان پیرزن بر اثر یخ زدگی را با موج در میان گذاشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه