English

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن:

یک‌هزار قرص نان رایگان توزیع می شود

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن گفت: در دهه فجر فاططمی برنامه های مختلفی در اماکن مذهبی برگزار خواهد شد.

یک‌هزار قرص نان رایگان توزیع می شود

به گزارش خبرگزاری موج همدان، خزایی ضمن اشاره به این موضوع که در 12  بهمن ماه یک‌هزار قرص نان رایگان در مناطق محروم شهرستان رزن توزیع می‌شود، گفت: ایستگاه صلواتی در روستای وردستان و قینرجه رزن  و  مراسم عزاداری ایام فاطمیه و پذیرایی از عزاداران را20 بهمن‌ماه در روستای سنقرآباد شاهد خواهیم بود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان رزن با بیان اینکه بزرگداشت انقلاب اسلامی در روستای نیر شهرستان رزن برگزار می‌شود گفت: این برنامه در آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) روستای نیر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراسم بزرگداشت انقلاب اسلامی در مساجد و بقاع متبرکه شاخص رزن برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی متعددی نظیر برپایی نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و مراسم مذهبی و روضه‌خوانی به مناسبت ایام فاطمیه در دهه فجر فاطمی برگزار می‌شود.

خزایی با بیان اینکه برپایی محافل انس با قرآن و خطبه‌خوانی حضرت زهرا(س) از جمله برنامه‌های دهه اول فاطمیه است گفت: ایام فاطمیه فرصتی است تا عزاداران حضرت زهرا (س) زندگی و سیره عملی ایشان را پیشه و الگوی خود قرار دهند.

وی از ولایتمداری حضرت زهرا(س) سخن گفت و با تأکید بر لزوم الگوبرداری از این مهم خاطرنشان کرد: چنان مقام ولایت باارزش است که حضرت زهرا(س) خود را فدای راه ولایت و امامش کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه