English

بازدید نماینده مردم رشت در مجلس از تامین اجتماعی

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی از تامین اجتماعی شعبه یک و دو رشت بازدید کرد.

بازدید نماینده مردم رشت در مجلس از تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این بازدید، ضمن ارائه گزارشی از مهمترین فعالیتها و اقدامات سازمانی بمنظور افزایش رضایتمندی درجامعه هدف، بیان کرد: تامین اجتماعی شعبه یک رشت بعنوان بزرگترین واحد تابعه استان عهده دار ارائه خدمات به بیش از ٦٥٠٠٠ بیمه شده اصلی و افزون بر ٢٥٠٠٠ مستمری بگیرمیباشد و بیش از ٢٠ درصد تعهدات ریالی به تنهایی در این مجموعه ارائه میگردد.

جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این دیدار با اشاره به اینکه حدود نیمی از عملیات اجرایی و دامنه مخاطبان و تعهدات ریالی استان در سطح شهرستان رشت میباشد اذعان داشت: تلاش میکنیم تا با توسعه خدمات غیرحضوری وافزایش امکانات اینترنتی بستری برای تسریع و تسهیل ارائه خدمات به جامعه هدف فراهم نمائیم.

 جبار کوچکی نژاد نماینده مردم شهرستان رشت در این بازدید با ابراز خرسندی ازآراستگی محیطی وایجاد شرایط مناسب برای خدمت رسانی به شهروندان اظهار داشت: آرامش و نظم خوب اداری در این شعبه علیرغم مراجعات و حجم بالای مخاطبین از مواردی است که قابل ستایش بوده و بیانگر تدابیر مدیریتی مطلوب در مسیر مشتری مداری می باشد.

نماینده مردم شهرستان رشت ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته کارکنان، با تبیین اهمیت و جایگاه سازمان تامین اجتماعی، اظهار داشت: تامین اجتماعی نقش بسیار مهمی در تعدیل فشارهای اقتصادی وارده بر اقشار آسیب پذیر جامعه در برابر تحریم ها دارد.

کوچکی نژاد دراین بازدید با همکاران واحدهای مختلف تخصصی دیدار و از زحمات و تلاشهای آنها قدردانی نمود.

وی ضمن حضور در واحدهای مختلف و آشنایی با حوزه های کاری و شرح وظایف آنها، با همکاران و مراجعین دیدار و با تعدادی از آنان به گفتگو پرداخت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه