English

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی گلستان اظهار کرد

طرح شهید رهنمون از یک سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده است

طرح شهید رهنمون هم اکنون در هر یک از 14 شهرستان گلستان تیمی متشکل از یک پزشک، ماما، پرستار، کارشناس روان، کارشناس بهداشت و بهورز تشکیل شده است.

طرح شهید رهنمون از یک سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده است

به گزارش خبرگزاری موج گلستان ، در این دوره آموزشی یک روزه که از امروز (شنبه) در سالن جلسات مرکز بهداشت گنبدکاووس آغاز شده و تا عصر ادامه دارد، جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی گلستان گفت: ارائه خدمات پزشکی و پیراپزشکی به روستاهای دور و کمتر توسعه یافته باهدف ارتقای سطح سلامت مردم از اهداف طرح شهید رهنمون است. 
سرهنگ غلام رسول کریمی افزود: طرح شهید رهنمون از یک سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون در هر یک از 14 شهرستان گلستان تیمی متشکل از یک پزشک، ماما، پرستار، کارشناس روان، کارشناس بهداشت و بهورز تشکیل شده و هر ماه حداقل یک بار به یکی از روستاهای محروم شهرستان مراجعه می کنند.
وی اضافه کرد: دوره آموزشی توانمندسازی تیم های طرح شهید رهنمون باهدف همفکری، ایجاد وحدت رویه و انسجام تیمی و نیز بررسی نقاط قوت و ضعف به صورت فصلی در غرب و شرق استان گلستان برگزار می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس نیز در این دوره آموزشی با تبریک روز پرستار گفت: حضور پزشکان و پیراپزشکان درتیم های شهید رهنمون برای خدمت رسانی به مردم مناطق محروم به صورت افتخاری است.

دکتر فرهاد بدیعی افزود: هرگاه اجرای طرح شهید رهنمون پیش می آید همکاران با شوق و اشتیاق خاصی در این طرح شرکت می کنند و هرگز بحث مسائل مالی، ماموریت و ارتقای شغلی مطرح نمی شود. 

وی اضافه کرد: در اجرای طرح شهید رهنمون، تیم ها علاوه بر ارائه خدمات درمانی و ویزیت، مشکلات بهداشتی مردم را نیز احصا و منتقل می کنند.

امام جمعه گنبدکاووس نیز دراین نشست با تبریک روز پرستار، برلزوم حفظ روحیه جهادی و انقلابی در ارائه خدمات به مردم بویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته تاکید کرد و گفت: شناخت دردهای مردم و تلاش برای رفع آن بالاترین عبادت است و موجب رضایت آنان که صاحبان اصلی انقلاب هستند، می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمود ترابی افزود: انقلاب اسلامی که امری باطنی و مورد عنایت خداوند است، در 40 سال گذشته با وجود توطئه ها و سنگ اندازی های دشمنان و معاندان اما مسیر الهی خویش را با عزت و اقتدار طی می کند.

وی اضافه کرد: توطئه ها و تحریم های دشمنان اگرچه سختی هایی را برای مردم ما ایجاد می کند اما ملت هوشمند ایران را در مساله یابی و حل مشکل خود کفا و رو به جلو حرکت می دهد.

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: انقلاب اسلامی مانند خورشید طلوع کرده و نور خود را به دیگر ملت های مظلوم جهان می دهد و سرانجام دشمنان اسلام به دست خودشان شکست خورده، خوار و ذلیل می شوند. 
همچنین گفتنی است : نیمی از جمعیت حدود یک میلیون و 900 هزار نفری گلستان در هفت شهرستان واقع در شرق این استان سکونت دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه