English

سپاه فجر فارس اعلام کرد؛

فراخوان جمع‌آوری ایده‌ها و طرح‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب

فراخوان مسابقه جمع‌آوری ایده‌ها و طرح‌های بزرگداشت چلهمین سالگرد انقلاب اسلامی در فارس از امروز، ۱۸ دی‌ماه اعلام شد.

فراخوان جمع‌آوری ایده‌ها و طرح‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب

به گزارش خبرگزاری موج از فارس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، مسابقه جمع‌آوری ایده‌ها و طرح‌های بزرگداشت چلهمین سالگرد انقلاب اسلامی به‌همت سپاه فجر فارس برگزار می‌شود که فراخوان آن از امروز، ۱۸ دی‌ماه اعلام شد.

اقشار مختلف مردم اعم از اصحاب رسانه، فرهنگوران، هنرمندان، اندیشمندان، اساتید حوزه و دانشگاه می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های خود را در قالب‌های مختلف طراحی، تصویرپردازی و ایده‌پردازی به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

این طرح‌ها و ایده‌ها می‌توانند در بخش‌های تمرکز بر منویات حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله ‌العالی) در مورد دستاورد‌های مادی و معنوی انقلاب اسلامی ایران؛ تبیین هنرمندان دستاورد های چهل سال انقلاب اسلامی؛‌ تبیین قدرت پیش روندگی و انقلاب، توجه به امید آفرینی و تقویت اعتماد به نفس ملی با تاکید بر شعار محور «افتخار به گذشته؛ امید به آینده» باشند.

همچنین طرح‌ها و ایده‌ها می‌توانند در بخش تبیین علایم فروپاشی نظام سلطه، چهل سال شکست جبهه استکبار و آمریکا در مقابل بصیرت و ایستادگی ملت ایران به ویژه حضور جوانان در مواجهه با بحران ها و فتنه‌های داخلی و خارجی نیز ارائه شوند.

مسابقه مذکور در محورهای تولید آثار هنری، موشن‌گرافیک، پوستر و غیره برگزار می‌شود که به بهترین ایده‌ها و برنامه‌های پیشنهادی ارسالی جوایز نقدی تعلق خواهد گرفت.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه تا ۲۳ دی‌ماه جاری اعلام شده است که علاقه‌مندان می‌توانند طرح‌های خود را در قالب یک فایل فشرده به شماره ۰۹۳۹۲۸۱۳۵۷۹ از طریق فضای مجازی ارسال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی