English

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز:

بصیرت به معنای روشن دلی و روشن بینی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز، بصیرت را به معنای روشن دلی و روشن بینی دانست.

بصیرت به معنای روشن دلی و روشن بینی است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، حجت الاسلام مصطفوی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز، در جمع کارکنان این ناحیه در خصوص یوم الله 9 دی گفت: بصیرت به معنای روشن دلی و روشن بینی است.

وی اظهار داشت: انسان با بصیرت، آینده نگر و دارای چشم انداز روشن است و برعکس انسان بی بصیرت دچار انحراف و اشتباه می شود. در اهمیت بصیرت همین بس که امام علی (ع) می فرمایند: فقدان بصر تحملش از فقدان بصیرت آسانتر است.

این مسئول ادامه داد: کسی که چشم نداشته باشد بالاخره با کمک عصا و دست و اشیاء زندگی را به یک سر منزلی می رساند اما کسی که بصیرت نداشته باشد به چاه می افتد و جامعه را هم دچار انحراف می کند. بصیرت موتور محرکه انسان است که باعث انگیزه و روحیه انسان است .اگر بصیرت و فهم درست سیاسی نباشد انسان و جامعه دچار سقوط می شود. پیامبر اسلام(ص) فرمودند: کسی کور و نابینا است که بصیرت نداشته باشد.

وی افزود: 9 دی تجدید عهد و میثاق مردم با رهبری انقلاب و یک حرکت خودجوش مردمی بود که در سرتاسر کشور بوجود آمد. در 9 دی مردم موضوع فتنه را تشخیص دادند لذا با چشم پوشی از گرایش خود به خیابانها آمدند و چشم فتنه گران داخلی و خارجی را کور کردند و حتی به آنهایی که در زمین دشمن بازی می کردند هشدار دادند که هیچ چیزی برای آنها بالاتر از آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه نیست.

وی گفت: توطئه های دشمن تمام شدنی ندارد و آنها در صددند که در سال 98 فتنه را تجدید کنند و لذا ما باید هوشیار باشیم. 9 دی باعث تقویت انقلاب اسلامی و تجدید عهد با آرمانهای انقلاب و لبیک به رهبری انقلاب بود و حضور مردم در راهپیمایی 9 دی 88 شکوه و تجلی قدرت خداوند بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه