English

حجت‌الاسلام سید‌کاظم ‌‌میرحسینی ‌اشکوری:

تسلیم‌بودن و نفوذ‌پذیری، فتنۀ جدید است

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌کاظم ‌‌میرحسینی ‌اشکوری با بیان اینکه تسلیم‌بودن و نفوذ‌پذیری، فتنۀ جدید است، اظهار کرد: برخی تلاش می‌کنند با دیکتۀ تفکر «‌ما نمی‌توانیم» به بدنۀ مدیران ارشد و تصمیم‌گیران نظام، کشور را به آمریکا و دیگر کشورهای استکباری جهان وابسته کنند.

تسلیم‌بودن و نفوذ‌پذیری، فتنۀ جدید است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید‌کاظم ‌‌میرحسینی ‌اشکوری در نشست بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی (‌روز بصیرت و میثاق امت ‌با‌ ولایت) با بیان اینکه بازخوانی فتنه سال ۸۸ امری ضروری است، گفت: در قرآن‌ کریم توصیه شده که افراد فتنه‌گر و ناصالح در مدیریت دینی و اسلامی نباشند.

وی با اشاره به فتنه‌های روی‌داده در تاریخ چهل سالۀ انقلاب اسلامی، گفت: جنگ ‌تحمیلی فتنۀ بزرگ و توافق بین‌المللی برای براندازی نظام مقدس جمهوری ‌اسلامی بود.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین اشکوری از استحالۀ فرهنگی و جنگ‌نرم به‌عنوان فتنه‌ای دیگر نام برد و تصریح کرد: این فتنه از سال اول دولت اصلاحات آغاز شد و در سال‌های دوم و سوم، مقدسات اسلامی زیر سئوال برده شد.

استحالۀ فرهنگی و جنگ نرم مقدمۀ فتنه سال ‌۸۸ شد

این کارشناس فرهنگی مذهبی با بیان اینکه استحالۀ فرهنگی و جنگ نرم مقدمۀ فتنه سال ‌۸۸ شد، اظهار کرد: عنایت خداوند و هوشیاری مقام معظم رهبری کشور را از فتنۀ سال ۸۸ نجات داد.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب‌ اسلامی به سه قسم مخالف، معاند و محارب تقسیم می‌شوند، افزود: فتنه‌گران، معاندین و محاربینی بودند که به بهانۀ انتخابات اما به قصد براندازی نظام مقدس جمهوری ‌اسلامی به میدان آمدند.

حجت‌الاسلام ‌و‌المسلمین اشکوری با بیان اینکه در فتنۀ سال ۸۸، مدعیان دروغین ولایت‌مداری و دینداری نقاب از چهره افکندند و در هیئت برانداز ظاهر شدند، گفت: برخی از فتنه‌گران همچنان فعال بوده و در انتصاب مدیران و مسئولان نقش تعیین‌کننده‌ای را ایفا می‌کنند.

این کارشناس فرهنگی و مذهبی، بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی را آزمونی بزرگ دانست و تصریح کرد: معیار و میزان امروز اشخاص، موضع‌گیری شفاف در مقابل فتنه‌گران است.

تسلیم‌بودن و نفوذ‌پذیری، فتنۀ جدید است

وی با بیان اینکه تسلیم‌بودن و نفوذ‌پذیری، فتنه جدید است، اظهار کرد: برخی تلاش می‌کنند با دیکتۀ تفکر «‌ما نمی‌توانیم» به بدنۀ مدیران ارشد و تصمیم‌گیران نظام، کشور را به آمریکا و دیگر کشورهای استکباری جهان وابسته کنند.

حجت‌الاسلام ‌والمسلمین‌ اشکوری با بیان اینکه دشمن با تبلیغات مسموم خود سعی می‌کند تا نظام مقدس جمهوری‌ اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد، ادامه داد: برخی در داخل کشور نیز با انتخاب مدیران فاسد و غیر‌انقلابی با این سیاست استکباری همراهی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی