English

مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران خبر داد:

مطالبه معوقه ۶۰۰ میلیارد تومانی از کارفرمایان مازندرانی

مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران از مطالبه معوقه 600 میلیارد توانی این اداره کل از کارفرمایان استان مازندران خبر داد.

مطالبه معوقه 600 میلیارد تومانی از کارفرمایان مازندرانی

سیدعلی اصغر محمودی در گفتگو با خبرنگار موج مازندران اظهار داشت: در استان مازندران 130 بازنشسته و مستمری بگیر داریم که ماهانه 250 میلیارد تومان مستمری پرداخت می کنیم.

وی بیان داشت: در آمد تامین اجتماعی استان مازندران ماهانه حدود 200 میلیارد تومان است که برای پرداخت مستمری 50 میلیارد تومان کسری داریم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مازندران تاکید کرد: یکی از پروژه های مهم عمرانی این اداره کل در سطح استان مازندران احداث ساختمان اداری تامین اجتماعی شعبه چالوس است که نقشه آن تایید و به زوری پیمانکار کار اجرایی را آغاز می کند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه بسیاری از مشاغل به روز شده و باید بازرس و حتی کارکنان این اداره در سطح استان با مسایل روز و فن آوری آشنا باشند دوره های آموزشی به صورت مستمر برای کارکنان برگزار می شود.

محمودی تاکید کرد: از آنجایی که تامین اجتماعی یکی از ادارات کلی محسوب می شود که بیشترین مراجعه مردمی را دارد در سطح شهرستانها دارد احترام و برخورد مناسب با ارباب رجوع مورد تاکید ما می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی