English

بخشدار مرکزی همدان مطرح کرد:

خانه های بوم گردی، رونق بخش دو روستای اسدآباد

3 خانه بوم‌گردی در روستای هدف گردشگری ملحمدره و یک خانه بوم‌گردی در روستای ترخین‌آباد همجوار با روستای ملحمدره فعالیت دارند که به‌زودی یک گفتمان اجتماعی و فرهنگی برای این روستاها در راستای آشنایی هر چه بیشتر اهالی روستا در رابطه با بحث بوم‌گردی و نحوه برخورد با گردشگران به این روستاها برگزار خواهد شد.

خانه های بوم گردی، رونق بخش دو روستای اسدآباد

بخشدار مرکزی اسدآباد با بیان اینکه خانه های بوم گردی باعث رونق صنعت سبز گردشگری شده است گفت با راه‌اندازی خانه‌های بوم‌گردی در راستای جذب گردشگر  در روستاهای ملحمدره و ترخین‌آباد بخش مرکزی اسدآباد اشتغال پایدار روستایی شکل گرفته که نقش موثری در توسعه این بخش ایفا کرده است.

به گزارش خبرگزاری موج همدان، سلیمان نظردوست با بیان اینکه صنعت گردشگری در بخش مرکزی شهرستان به خوبی برای روستائیان جا افتاده است، عنوان کرد: در حال حاضر از  میان 4 خانه بوم‌گردی در بخش مرکزی شهرستان تعداد 3 خانه بوم‌گردی در روستای هدف گردشگری ملحمدره و یک خانه بوم‌گردی در روستای ترخین‌آباد همجوار با روستای ملحمدره فعالیت دارند که به‌زودی یک گفتمان اجتماعی و فرهنگی برای این روستاها در راستای آشنایی هر چه بیشتر اهالی روستا در رابطه با بحث بوم‌گردی و نحوه برخورد با گردشگران به این روستاها برگزار خواهد شد.

ملحمدره

نظری‌دوست همچنین با اشاره به بهسازی روستای هدف گردشگری ملحمدره گفت: امسال در راستای بهسازی این روستای گردشگری اعتباری افزون بر 2 میلیارد تومان اختصاص یافت که این میزان اعتبار برای سنگفرش و دیوارچینی روستا هزینه شد.

وی در ادامه از بهسازی و جدول گذاری 22 روستای بخش مرکزی اسدآباد در سال جاری خبر داد و بیان کرد: آسفالت 4 روستا، زیرسازی چندین روستا و جابجایی تیرهای برق فرسوده در 15 روستا از دیگر اقدامات سالجاری در بخش مرکزی بوده که این اقدامات همچنان ادامه دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه