English

فرماندار شهرستان فومن بیان کرد؛

کسب رتبه اول شهرستان فومن در بخش اشتغال فراگیر/اشتغال ۶۰۰ نفر در کارخانه نئوپان فومنات

فرماندار شهرستان فومن در جلسه رفع موانع تولید از کسب رتبه اول شهرستان فومن در بخش اشتغال فراگیر خبرداد و یادآور شد: در بخش بومگردی نیز موافقت اصولی با احداث 150 واحد بومگردی صورت پذیرفته است.

کسب رتبه اول شهرستان فومن در بخش اشتغال فراگیر/اشتغال 600 نفر در کارخانه نئوپان فومنات

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، محمود قاسم نژاد در این جلسه با ارائه گزارشی از ظرفیت های اشتغال شهرستان فومن گفت: این شهرستان 13 هزار و 800 هکتار زمین کشاورزی دارد و سالانه 47 هزار تن برنج توسط شالیکاران برداشت می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان فومن سطح باغات شهرستان را 3 هزار و 520 هکتار عنوان کرد و افزود: 2500 نفر نیز در 124 هزار دامداری سبک و سنگین مشغول کار هستند.

وجود 953 پهنه مزارع ماهیان گرمابی و 13 واحد ماهیان سردابی

وی با اشاره به 953 پهنه مزارع ماهیان گرمابی و 13 واحد ماهیان سردابی شهرستان اظهار کرد: ظرفیت تولید آبزی شهرستان 3 هزار و 832 تن در سال است.

قاسم نژاد به تولید 3500 قطعه ماهی قرمز، 9600 تن گوشت سفید و 2900 تن گوشت قرمز در شهرستان فومن اشاره کرد و گفت: 22 واحد مرغداری گوشتی و 132 واحد گاوداری در شهرستان وجود دارد.

فرماندار شهرستان فومن به فعالیت 9 واحد چای سازی در شهرستان اشاره کرد و گفت: 262 نفر به طور مستقیم و 873 نفر به طور غیرمستقیم در این بخش فعالیت می کنند.

اشتغال 600 نفر در کارخانه نئوپان فومنات

وی با اشاره به اشتغال 600 نفر در کارخانه نئوپان فومنات از اشتغال مستقیم 262 نفر در 19 واحد در شهرک صنعتی کوچیچال خبرداد.

گیلان- کارگروه رفع موانع تولید

قاسم نژاد از فعالیت 73 واحد تولیدی کلوچه به طور رسمی در این شهرستان خبرداد و گفت: شهرستان فومن 161 تعاونی فعال دارد.

وی از فعالیت سه مجتمع رفاهی و دو مهمانپذیر و شناسایی بیش از یک هزار واحد خانه مسافر خبرداد و گفت: ظرفیت بزرگ گردشگری در این شهرستان نهفته است.

پرداخت 5 میلیارد و 570 میلیارد تومان تسهیلات در بخش اشتغال روستایی

فرماندار شهرستان فومن از پرداخت 5 میلیارد و 570 میلیارد تومان تسهیلات در بخش اشتغال روستایی خبر داد و گفت: بانک کشاورزی بیشترین میزان پرداخت تسهیلات را دارا می باشد.

کسب رتبه اول شهرستان فومن در بخش اشتغال فراگیر

قاسم نژاد از کسب رتبه اول شهرستان فومن در بخش اشتغال فراگیر خبرداد و یادآور شد: در بخش بومگردی نیز موافقت اصولی با احداث 150 واحد بوم گردی صورت پذیرفته است.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به خسارت سیل به بخش ابنیه، پل، راه‌ها و تأسیسات زیربنایی و روبنایی شهرستان فومن اظهار کرد: از دلایل خسارت وارده، میزان بارش باران، وجود درختان تنومند در بستر رودخانه و عدم ساماندهی رودخانه ها بوده است.

قاسم نژاد بر ضورت حفظ محیط زیست تأکید کرد و افزود: با عدم ساماندهی رودخانه ها و عدم صدور برداشت شن و ماسه، شاهد وارد آمدن خسارت به بخش پل ها بودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه