English

توزیع ۷ تن گوشت گرم در گیلان

در راستای سیاستهای تنظیم بازار استان گیلان 7 تن گوشت گرم از فردا 10 صبح روز سه شنبه مورخ 97/10/11 توزیع می گردد.

توزیع 7 تن گوشت گرم در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان اعلام کرد : در راستای سیاستهای تنظیم بازار استان گیلان 7 تن گوشت گرم از فردا 10 صبح روز سه شنبه مورخ 11/10/97 در برخی  از فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ استان با آدرس مشخص با قیمت مصوب هرکیلو ران 37500 تومان و هرکیلو سر و دست 36500 تومان توزیع می گردد.

 در شهرستان رشت: فروشگاه های هفت واقع  در جاده لاکان،  شهید بهشتی( سه راه قاسمیه )، امین الضرب  و  فروشگاه های جانبو واقع در در خیابان انصاری، معلم، پاستوریزه و حمیدیان  توزیع می گردد.

 گوشت قرمزمنجمد در این مرحله در سایر شهرستانهای گیلان نظیر؛ املش، سیاهکل، ماسال ،شفت، آستارا،آستانه اشرفیه ، سنگر، تالش، صومعه سرا، رودسر، رودبار و رضوانشهر نیز  از طریق فروشگاه های هفت و جانبو توزیع خواهد شد.

 در این مرحله بعلت تعدد شعبات این فروشگاه ها در شهرستانهای لنگرود (فقط درفروشگاه هفت: خ امام و بسیج فروشگاه جانبو :خ حافظ و نورانی) انزلی(فقط در فروشگاه هفت: خ شهدا وغازیان فروشگاه جانبو: خ معلم و مطهری ) و لاهیجان (فقط در فروشگاه هفت :خ شهدا و نیما فروشگاه جانبو: خ آزادگان و کاشف شرقی) توزیع خواهد شد.

 بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به صورت محسوس و نامحسوس در مراکز توزیع حضور خواهند داشت، هموطنان ارجمند نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی موارد را به سامانه 124 گزارش نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه