English

سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان اعلام کرد؛

توزیع ۴۰ تن مرغ و ۱۶ تن گوشت قرمز منجمد در گیلان

در راستای رسالت برنامه های تنظیم بازار و رفاه حال مردم استان گیلان از فردا چهارشنبه 40 تن مرغ منجمد با قیمت مصوب 8900 تومان در شهرستان رشت توزیع می شود.

توزیع 40 تن مرغ  و 16 تن گوشت قرمز منجمد در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در راستای رسالت برنامه های تنظیم بازار و رفاه حال مردم استان گیلان از فردا چهارشنبه 40 تن مرغ منجمد با قیمت مصوب 8900 تومان در شهرستان رشت توسط فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای رفاه، هفت و بزودی در جانبو به تدریج توزیع خواهد شد.

همچنین در سایر شهرستانهای گیلان نظیر املش(فروشگاه هفت) ماسال(فروشگاههای هفت، رحمتی و طاهریان)، سیاهکل(فروشگاه هفت)، شفت(فروشگاههای علیزاده و رفیعی)، رضوانشهر(فروشگاه های کریمی ونوری) آستارا(جانبو) فومن ( فروشگاه هفت) آستانه اشرفیه(فروشگاه های هفت و جانبو)، رودبار(فروشگاههای رفاه و دانشمند)، لنگرود (فروشگاههای هفت و رفاه)، انزلی(فروشگاههای جانبو و مارلیک)، صومعه سرا(فروشگاه های کامران و پژمان و افق کوروش)، لاهیجان(فروشگاه های حسین زاده و کارگر)، تالش(فروشگاه های سیدمحمدی، گیلاندوست و نیایش و افق کوروش) رشت (هفت  و رفاه و بزودی درجانبو) نیز توزیع خواهد شد.

همزمان با این اقدام 16 تن گوشت قرمز منجمد برزیلی با قیمت ۲۹,۵۰۰ تومان و سایر گوشت های منجمد با قیمت ۲۸ هزار تومان از فردا چهارشنبه در شهرستان رشت توسط فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای دلفین  (منظریه)، رفاه فریدون شریفی(م بزرگ) فدائی یوسف(م پاسداران) مجتبی نوری(سرزمین شمالی) فلامینگو خمام و خشکبیجار توزیع خواهد شد.

همچنین گوشت قرمز منجمد در این مرحله فقط در سایر شهرستانهای شفت، آستانه اشرفیه، رودبار، لنگرود، انزلی، سنگر، لاهیجان، تالش، نیز توزیع خواهد شد.

 ضمن حضور بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان  به صورت محسوس و نامحسوس در مراکز توزیع، هموطنان ارجمند نیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلفی موارد را به سامانه 124 گزارش نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی