English

نماینده ولی فقیه در استان فارس:

مرحوم آیت‌الله شاهرودی منشا تحولات زیادی پس از انقلاب اسلامی بود

نماینده ولی فقیه در استان فارس در پیام تسلیتی به مناسبت ارتحال آیت‌الله شاهرودی، وی را منشا تحولات زیادی پس از انقلاب اسلامی دانست.

مرحوم آیت‌الله شاهرودی منشا تحولات زیادی پس از انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در پیامی ارتحال آیت‌الله شاهرودی را تسلیت گفت و مرحوم شاهرودی را از چهره‌های برجسته علمی در حوزه‌های علمیّه تشیّع و منشاء اثر و تحولات زیادی پس از انقلاب دانست.

متن پیام به این شرح است:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ

استماع خبر ناگوار ارتحال مجتهد عالی‌قدر و مجاهد فی سبیل‌الله حضرت آیت‌الله حاج سید محمود هاشمی شاهرودی اعلی الله مقامه الشریف، موجب تأسف و تألم خاطر شد.

این رهرو امام و مشاور امین رهبری که سالیان متمادی عالی‌ترین مناصب کشور از جمله ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضویت در فقهای شورای نگهبان، ریاست وقت قوه قضائیه و سایر مسئولیت‌های مهم دیگر را عهده‌دار بودند از چهره‌های برجسته علمی در حوزه‌های علمیّه تشیّع و منشاء اثر و تحولات زیادی پس از انقلاب بوده‌اند.

ضمن عرض تسلیت این ضایعه مولمه به حضرت، ولی اللّه الاعظم روحی لمقدمه الفداء، رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی، مراجع عظام، علماء اعلام، حوزه‌های علمیه و عموم مردم شریف، به ویژه خانواده محترم آن به حق پیوسته، غفران و رحمت الهی را برای ایشان از درگاه حضرت حق تعالی مسألت می‌کنم. انشاءاللّه در جوار باری تعالی و در کنار امام راحل (ره)، شهداء و صالحین مشمول الطاف خاصّه خداوند، قرار گرفته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه