English

نماینده ولی فقیه در فارس:

آمریکا تا زمین نخورد باور نمی کند که دیگر از آن هیمنه افتاده است

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: آمریکا نیز مانند سایر مستکبرین عالم، تا زمین نخورد باور نمی کند که دیگر از آن هیمنه افتاده است.

آمریکا تا زمین نخورد باور نمی کند که دیگر از آن هیمنه افتاده است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز امروز در مراسم تکریم و معارفه جانشین سپاه فجر فارس در جمع پاسداران سپاه فجر گفت: آمریکا هنوز باور نکرده است که دیگر آن هژمونی بعد از جنگ جهانی دوم برای خودش ایجاد کرده بود را ندارد و آمریکا نیز مانند سایر مستکبرین عالم، تا زمین نخورد باور نمی کند که دیگر از آن هیمنه افتاده است.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه اگر بخواهیم برای بنیان مرصوص یک مثال بزنیم، بحمدالله باید بگوئیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنیان مرصوص است تصریح کرد: از آغاز انقلاب تا به امروز هرکجا کاری از کارهای انقلاب زمین مانده بوده است، سپاه پاسداران مردانه و محکم وارد میدان شده و بحمدالله پیروزمندانه از این میدان ها خارج شده است.

آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز  در مراسم تکریم و معارفه جانشین سپاه فجر فارس

دژکام خاطر نشان کرد: بعد از جنگ جهانی دوم به دلیل لطمه هایی که متحدین و اروپایی ها خورده بودند، آمریکا توانست عرض اندامی کرده و حدود 70 سال میدان داری کند، اما همچنان خیال می کند همان وضعیت وجود دارد که این خود خیال هیچ و باطلی است.

وی ادامه داد: امام (ره) می فرمودند «پشه ها وقتی می خواهند بمیرند، بیشتر از همیشه جولان می دهند» و جولان امروز آمریکا نیز بخاطر اینست که در دنیا مرگش نزدیک شده و دیگر نمی تواند به عنوان یک قدرت جهانی عرض اندام کند.

امام جمعه شیراز بیان داشت: چهار سال است که از لحاظ اقتصادی، آمریکا از چین عقب افتاده است و حضور آنها در منطقه غرب آسیا و فشار آوردن به ایران به این دلیل است که خیال می کند با این کارها می تواند جایگاه گذشته اش را به دست بیاورد که البته چنین نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در پایان گفت: حرکت چهل ساله انقلاب اسلامی ایران به نفع مستضعفین و بر علیه مستکبرین بوده است و امروز عَلم مبارزه با استکبار به دوش شماست و 13 آبان نیز نمود یک حرکتی است که به پیروزی نهایی منتهی خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی