English

استاندار فارس در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

امروز توهمات دشمنان، به حد اعلا رسیده است

استاندار فارس در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: امروز توهمات دشمنان و کسانی که دل درگرو فروپاشی نظام دارند به حد اعلا رسیده و ما باید دلایل قوت گرفتن این توهمات چه در داخل و چه در خارج از کشور را به درستی بررسی کنیم.

امروز توهمات دشمنان، به حد اعلا رسیده است

به گزارش خبرگزاری موج از فارس، اسماعیل تبادار در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان فارس، که با حضور نماینده ولی فقیه در استان فارس و قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به پایداری و دوام انقلاب اسلامی به رغم مقابله دشمنان با این انقلاب از بدو پیروزی تاکنون، گفت: امروز توهمات دشمنان و کسانی که دل درگرو فروپاشی نظام دارند به حد اعلا رسیده و ما باید دلایل قوت گرفتن این توهمات چه در داخل و چه در خارج از کشور را به درستی بررسی کنیم.

استاندار فارس در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه انقلاب بزرگ اسلامی ایران با عنایت خدا، رهبری های عالمانه امام راحل و در ادامه آن رهبر معظم انقلاب و وحدت کلمه، پایدار مانده و بحران ها را پشت سر گذاشته است، گفت: امروز نیز عنایت خداوند متعال و رهبری های نافذ رهبر فرزانه انقلاب همچنان پابرجاست، بنابراین اگر لطماتی در راه رسیدن به اهداف انقلاب پیش آمده به معنای این است که باید وحدت را فارغ از کلام و گفتار بیش از گذشته در همه ارکان جامعه تقویت کنیم.

استاندار فارس با تأکید بر اینکه نباید خود ما پیشتاز  ایجاد ذهنیت نامناسب در جامعه باشیم، یادآور شد: در زمان ائمه معصومین و مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب(ع) نیز خطاها و فسادهایی وجود داشت که با برخورد قاطع و فوری مولا و عزل فرد خاطی، رو به رو می شد و این موضوع به همه کارگزاران حکومت تسری داده نمی شد یعنی اگر خطای برخی را به همه جامعه تسری دهیم، هیچ گاه وحدت شکل نمی گیرد.

استاندار فارس در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

تبادار تأکید کرد: کاستی های موجود را باید بر اساس واقعیت، مورد توجه قرار داده و برای رفع آنها تلاش کنیم و بدانیم هر جامعه ای که به خود رحم کند، یقیناً مورد رحم خداوند نیز قرار خواهد گرفت.

استاندار فارس با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ابعاد مختلفی دارد، گفت: امسال به عنوان چهلمین سال پیروزی انقلاب، باید کارکردهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی انقلاب اسلامی را مدنظر داشته باشیم و در جهت تبیین این کارکردها گام برداریم و واقعیت ها را برای مردم تبیین کنیم.

تبادار به اقدامات آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: امروز  آمریکا فعالیت خود برای ضربه زدن به نظام اسلامی ایران را به حد اعلا رسانده، چرا که انقلاب اسلامی را مانع سلطه خود و بر هم زننده نظم عمومی خود می داند و در شرایط کنونی دلخوش به سوء استفاده از اختلافات داخلی هستند، بنابراین باید این اختلافات را برطرف کرده و بنیان های وحدت در جامعه را تقویت کنیم.

وی با اشاره به تشکیل کارگروه های متعدد برای برگزاری جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: برای آغاز فعالیت بعضی از این کارگروه ها به ویژه در حوزه جوانان نباید منتظر نزدیک شدن ایام دهه مبارک فجر باشیم ، این کارگروه ها باید از هم اکنون فعالیت خود را آغاز کنند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تأکید بر اینکه تمرکز دشمن بر نسلی است که جنگ را ندیده و اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی  را به صورت ملموس درک نکرده اند، تصریح کرد: باید کارگروه های مربوط به جوانان با قدرت بیشتر و در اسرع وقت فعال شوند.

استاندار فارس با اشاره به تأکیدات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بر جایگاه و نقش ارزشمند بانوان در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی و سایر مقاطع حساس کشور طی 40 سال گذشته، اظهارکرد: استفاده از این ظرفیت ارزشمند را نباید در شورای سیاستگذاری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نادیده بگیریم.

تبادار تأکید کرد: کارگروه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مهمترین کارگروه های ستاد بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند که باید بر فعالیت آنها تمرکز و توجه بیشتری صورت گیرد.

وی در ادامه به پیروزی حقوقی کشورمان بر آمریکا اشاره کرد و یادآور شد، به دنبال شکایت دولت جمهوری اسلامی علیه دولت آمریکا، رئیس دیوان بین المللی دادگستری در نامه ای خطاب به وزیر خارجه آمریکا به دولت آن کشور هشدار داد که طوری رفتار کند تا آثار تصمیمات آینده دیوان در مورد درخواست های ایران را خدشه دار نکند و این تذکر و هشدار نشان داد درست است قلدری در دنیا وجود دارد؛ اما وجدان بیدار نیز در دنیا بسیار است.

استاندار فارس در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

نماینده عالی دولت در استان فارس خطاب به کسانی که برجام را توافقی بی اثر می دانند گفت: نخستین فایده برجام این است که همه دنیا مظلومیت ایران را اثبات کرد و نشان داد ایران اهل مذاکره، مراوده و منطق و استدالال است و بر مبنای حکمت و اصول ارزشی خود با دنیا مذاکره می کند و سر ناسازگاری با هیچ کس ندارد.

استاندار فارس همچنین به کارکرد برجسته نظام جمهوری اسلامی ایران در استان فارس اشاره کرد و افزود: در چهلمین سال انقلاب اسلامی 11 هزار میلیارد تومان طرح های بزرگ در فارس به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی پروژه های متعددی آغاز می شود.

استاندار فارس در جلسه شورای سیاستگذاری ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

تبادار با تأکید بر اینکه مردم نباید نسبت به گذشته احساس خسران کنند، افزود: مسئولان باید مراوده و ارتباط خود با مردم را بیشتر کرده و با صداقت در اعمال و گفتار خود روح امید و نشاط را برای آینده با دوام نظام جمهوری اسلامی در جامعه تزریق کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه