English

عملیات اجرایی پنج طرح آموزشی در منطقه جناح بستک آغاز شد/ افتتاح دو مدرسه و نمازخانه

عملیات اجرایی پنج طرح آموزشی و بهره برداری از دو مدرسه و نمازخانه، با اعتباری افزون بر ۳۵ میلیارد ریال در منطقه جناح بستک آغاز شد.

 عملیات اجرایی پنج طرح آموزشی در منطقه جناح بستک آغاز شد/ افتتاح دو مدرسه و نمازخانه

 به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «موسی دادی زاده سرخایی» مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه آغاز عملیات اجرایی و بهره برداری این طرح ها، اظهار داشت: برای این تعداد پروژه که شامل عملیات اجرایی دو مدرسه سه کلاسه در روستاهای کوران و تخت گرو، سه سالن چند منظوره در مناطق هرنگ، هنگویه و کمشک و همچنین تکمیل سالن ورزشی نیمه تمام کمشک است در مجموع 35 میلیارد ریال به روش خیری مشارکتی هزینه و در مدت یکسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: علاوه بر این هنرستان خوارزمی و نمازخانه مولوی کوخرد نیز همزمان با آغاز پنج طرح، افتتاح و به زیر ساخت های آموزشی منطقه افزوده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: روند توسعه زیرساخت‌های آموزشی در سراسر استان با مشارکت خیرین نوع دوست سرعت گرفته است که امیدواریم که در سایه این رویکرد بتوانیم در تامین فضاهای آموزشی مناسب و استاندارد برای دانش آموزان استان گام های بلندی را برداریم.

این مسئول همچنین بیان داشت:  مشارکت خیرین هرمزگانی در توسعه زیرساخت‌های آموزشی استان، در کشور زبانزد است و به این حامیان نوع دوست و نیکوکار نظام تعلیم و تربیت افتخار می‌کنیم.

دادی زاده در پایان گفت: توسعه و تامین فضاهای آموزشی استاندارد به عنوان اولویت برنامه‌های آموزش و پرورش هرمزگان با جدیت در دستور کار است که به همت خیرین عزیز برنامه های متعددی را برای سامان بخشی به فضاهای آموزشی در دست اقدام داریم که جزئیات آن پس از اجرا اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل توسعه تجهیز و نوسازی مدارس هرمزگان نیز گفت:  در مجموع ۹۰۰ مدرسه غیر استاندارد در استان هرمزگان وجود دارد که ۷۰ مورد آن در شهرستان بستک است.

«نوید احمدی» اضافه کرد: از مجموع مدارس غیر استاندارد شهرستان بستک، ۲۸ مدرسه تخریبی هستند که با مشارکت خیرین نوع دوست در حال اجرای طرح های نوسازی هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه