English

مدیرکل ثبت احوال گیلان؛

۳۰ هزار کارت ملی آماده تحویل در گیلان است

مدیرکل ثبت احوال گیلان در دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: 30 هزار کارت ملی جدید آماده تحویل در گیلان است و امیدواریم مردم برای دریافت کارت خود سریع‌تر اقدام کنند.

30 هزار کارت ملی آماده تحویل در گیلان است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، قاسم روحانی فر مدیرکل ثبت احوال گیلان در دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان از این اداره به صدور نخستین شناسنامه به نام فاطمه ایرانی در دی ماه سال ۱۲۹۷ در تهران اشاره کرد و گفت: سال ۱۳۰۴ برای نخستین مرتبه شناسنامه مردی به نام تاج در گیلان صادر شده است.

 روحانی‌فر با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: آرشیو الکترونیکی ثبت احوال آغاز شده و تاکنون ۸۰ درصد اسناد به صورت مکانیزه بایگانی شده است.

جمعیت گیلان ۲ میلیون و ۵۳۴ هزار نفر است

وی، جمعیت گیلان را ۲ میلیون و ۵۳۴ هزار نفر اعلام کرد و افزود: ۲ میلیون و ۱۴۳ هزار نفر از مردم گیلان واجد شرایط دریافت کارت ملی هستند.

آیت‌الله فلاحتی در بازدید از اداره کل ثبت احوال گیلان4

مدیرکل ثبت احوال گیلان با اشاره به اتمام مهلت اعتبار کارت‌های ملی قدیمی تا یک هفته آینده، تصریح کرد: ۳۰ هزار کارت ملی جدید آماده تحویل در گیلان است و امیدواریم مردم برای دریافت کارت خود سریع‌تر اقدام کنند.

روحانی‌فر، ثبت احوال را مرجع تغییر نشانی افراد عنوان کرد و یادآور شد: با تداوم روند مذکور در آینده نیازی به سرشماری نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه