English

از ابتدای سال جاری تاکنون؛

مجوز ۸۷ واحد صنایع تبدیلی کشاورزی در کرمانشاه صادرشده است

مدیر صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مجوز 87 واحد صنایع تبدیلی کشاورزی در کرمانشاه با ظرفیت اسمی بیش از 499 هزار تن صادرشده است.

مجوز 87 واحد صنایع تبدیلی کشاورزی در کرمانشاه صادرشده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، کریمی زند در خصوص واحدهای فعال صنایع تبدیلی در کرمانشاه، ابراز داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تاکنون 11 واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی در استان کرمانشاه احداث و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی خاطرنشان ساخت: ظرفیت اسمی واحدها احداثی صنایع تبدیلی در کرمانشاه سالانه بالغ‌بر 76 هزار تن برآورد شده و جهت احداث آن‌ها 617 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صورت گرفته است و درزمینهٔ فرآوری و بسته‌بندی سبزیجات و خشکبار، بسته‌بندی حبوبات، سورتینگ و بسته‌بندی میوه و صیفی‌جات، سردخانه و سیلوی ذخیره گندم مشغول به فعالیت‌اند..

مدیر صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی کرمانشاه بابیان این مطلب که از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 87 فقره جواز تأسیس صنایع تبدیلی کشاورزی صادرشده است، اظهار داشت: احداث و راه‌اندازی این طرح‌ها نیازمند 2656 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری است که در صورت احداث و راه‌اندازی 929 فرصت شغلی را به‌صورت مستقیم ایجاد خواهند کرد.

کریمی زند تصریح کرد: در حال حاضر 44 طرح صنایع تبدیلی در سطح استان در دست احداث است که سرمایه‌گذاری ثابت این طرح‌ها 1245 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها بین 10 تا 90 در صد است که پس از تکمیل حدود 443 هزار تن ظرفیت فرآوری محصولات کشاورزی کرمانشاه و اشتغال‌زایی 682 نفر افزایش داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه