English

در هفته سوم طرح نظارتی مشهود بازار صورت پذیرفت؛

تشکیل ۲۹۱ پرونده تخلف با ارزش بیش از ۸۶ میلیارد ریال

معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گفت: در هفته سوم طرح نظارتی مشهود بازار تعداد دو هزار و 980 مورد بازرسی توسط بازرسان از واحدهای صنفی بعمل آمد.

تشکیل 291 پرونده تخلف با ارزش بیش از 86 میلیارد ریال

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «عبدالرضا پیروی منش» اعلام کرد: طرح نظارتی با استقرار کانکس‌ها در چهار نقطه شهر بندرعباس و برخی شهرستان‌ها آغاز شده تا همشهریانی که از روند شکایت در سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و تعزیرات حکومتی شناختی ندارند، به این کانکسها رجوع کنند.

وی افزود: در هفته سوم طرح نظارتی مشهود بازار، بازرسان این سازمان دو هزار و 980 مورد بازرسی از واحدهای صنفی بعمل آوردند که از این تعداد 291 پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از 86 میلیارد ریال تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان مجموع تخلفات کشف شده را 591 مورد اعلام نمود و گفت: در این مدت شهروندان 180 مورد گزارش خورد را از طریق سامانه 124دریافت شکایات مردمی به ثبت رسانده اند.

پیروی منش افزود: بازرسان در هفته سوم طرح مذکور تعداد 203 واحد صنفی فاقد پروانه کسب و 330 واحد صنفی فاقد کارت مباشرت را شناسایی نموده اند.

وی افزود: واحدهای صنفی که پروانه کسب و کارت مباشر ندارند و یا قیمت کالاهای خود را درج نکرده باشند توسط بازرسین و تیم تشکیلاتی شناسایی و در صورت تمکین نکردن ، به تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد تا برخورد قانونی صورت گیرد.

معاون نظارت، بازرسی و انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان در پایان گفت: ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با شماره تلفن گویای ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت‌های مردمی از واحد‌های صنفی متخلف است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه