English

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان به بازرسان اعلام کرد :

در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی برابر قانون با واحد متخلف و فرد خاطی باید برخورد شود

تخلف 695 میلیونی در یک موسسه مالی در گرگان شناسایی شد.

 در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی برابر قانون با واحد متخلف و فرد خاطی باید برخورد  شود

به گزارش خبرگزاری موج گلستان ، علی اصغر اصغری اظهارداشت: بازرسان این سازمان با نظارت دقیق و جدی بر نحوه عملکرد همه واحدهای صنفی، تولیدی، خدماتی و غیره در سراسر استان، با هرگونه تخلف احتمالی براساس قانون برخورد می‌کنند.

وی افزود: بر اساس گزارش کتبی یکی از شهروندان به ستاد خبری سازمان مبنی بر بروز تخلف احتمالی در یکی از موسسات مالی و اعتباری شهرستان گرگان درباره تسهیلات دریافت شده از این موسسه، تیمی از بازرسان برای رسیدگی به موارد اعزام و پس از بررسی‌های به عمل آمده تخلف گران‌فروشی و ایجاد خسارت به شاکی شناسایی و محرز شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های به عمل آمده و احراز تخلف موسسه مورد نظر، پرونده تخلف این واحد به ارزش 695 میلیون و 557 هزار و 211 ریال تشکیل و به منظور صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گلستان همچنین با اشاره به اهمیت عملکرد بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری، ایجاد حس اعتماد در میان دارندگان حساب را از وظایف اصلی بانکداری دانست و از همه مدیران این واحدها در استان خواست تا با رعایت دقیق قوانین نظام بانکی و محاسبات دقیق سود و زیان حساب مشترکان خود از ایجاد هرگونه بی‌اعتمادی و نارضایتی در میان شهروندان جلوگیری کنند.

اصغری در ادامه بازرسان این سازمان را حامی حقوق مصرف‌کنندگان دانست و افزود: بازرسان در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی برابر قانون با واحد متخلف و فرد خاطی برخورد می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه