English

تدریس نشانه ی (ای) درس ایران در کتاب فارسی پایه اول و چالش لباس محلی

آموزگار دبستان پسران سما واحد رشت دریک فراخوان ملی از معلمان پایه اول کشور درخواست کرد که در روز تدریس درس ایران با لباس محلی بومی شهر خود در کلاس درس حاضر شوند.

تدریس نشانه ی (ای) درس ایران در کتاب فارسی پایه اول و چالش لباس محلی

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، سمیه رحمت درباره تدریس نشانه ی (ای) درس ایران در کتاب فارسی پایه اول و چالش لباس محلی اظهار کرد: این درس با توجه به اهداف برنامه درسی ملی بسیار مهم بوده و تاکید شده است که باید زمینه را برای توجه به یکی از ارزشهای مرتبط با خلق (جامعه و کشور) یعنی وطن دوستی و تقویت این حس فراهم کرد.

رحمت افزود: این نشانه از نشانه های مهم و پرکار هست که تدریس اون بیش از یک جلسه زمان برده و باید با صبر و حوصله؛ نکات مهم  را مرحله به مرحله طی ۴-۳ روز به دانش آموزان  آموزش داد  و یادگیری هر مرحله رو با دادن تمرینات مناسب تثبیت کرد.

چالش لباس محلی درس ایران

آموزگار دبستان پسران سما واحد رشت  با بیان اینکه این طرح با استقبال جمعی از معلمان مدارس سما سراسر کشور همراه شد گفت: حتی از  مرزی ترین و محروم ترین روستاها آموزگاران پایه اول با لباس های محلی بومی  در کلاس حاضر شدند.

رحمت ادامه داد:  استقبال همکاران سمایی از این فراخوان وچالش هم بسیار چشمگیر بود و از مدارس سمای واحد زاهدان، بافت کرمان، واحد مرند، واحد همدان، واحد خوزستان، واحد شوشتر، واحد یزد، واحد فارس، واحدلارستان، واحد تهران، واحد ماهشهر، واحد انزلی تصاویر زیبایی با پوشش محلی و حضور در کلاس در این چالش شرکت کردند.

چالش لباس محلی درس ایران9

آموزگار دبستان پسران سما واحد رشت خاطر نشان کرد:  تصاویر ارسالی به مدت یک هفته درنمایشگاه مجازی جهت بازدید به نمایش گذاشته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه