English

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان اعلام کرد:

راهیابی ۱۲ ایده برتر به مرحله نهایی جشنواره ایده های برتر

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان با بیان اینکه ۵۶ ایده در آبان ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، تصریح کرد: این 56 ایده در 2 مرحله داوری شدند و از این تعداد در حدود 12 ایده برتر انتخاب شدند و به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

راهیابی 12 ایده برتر به مرحله نهایی جشنواره ایده های برتر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ چیا سهراب‌نژاد از راهیابی 12 ایده برتربه مرحله نهایی جشنواره ایده های برتر در سنندج خبرداد.

وی صبح امروز در سومین جشنواره ایده‌های برتر کسب و کار که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: تجاری‌سازی ایده‌ها هدف نهایی کسب و کارهای کوچک است.

سهراب نژاد  افزود: این جشنواره سومین جشنواره است که به دبیرخانه‌ای جهاد دانشگاهی برگزار شده و مهلت ارسال آثار تا 25 آبان ماه 97 و تاریخ نتایج داوری 30 آبان ماه اعلام شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان  با بیان اینکه 56 ایده در آبان ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد، تصریح کرد: این 56 ایده در 2 مرحله داوری شدند و از این تعداد در حدود 12 ایده برتر انتخاب شدند و به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

سهراب‌نژاد به اهمیت داوری این ایده‌ها اشاره کرد و ادامه داد: داوری ایده‌ها بر عهده افراد متخصص و مورد تایید پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان استان کردستان بوده است.

وی تصریح کرد : محورهای این همایش در زمینه کشاورزی، فناوری اطلاعات، فنی مهندسی و گیاهان دارویی خواهد بود و در پایان ایده‌های برتر انتخاب و به مرحله سرمایه‌گذاری خواهند رسید.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: برگزاری چنین همایش‌هایی برای جامعه و جوانان خلاق مفید خواهد بود و موجب اتصالشان به فعالان اقتصادی شده لذا  ضرورت دارد تمام دستگاه‌های اجرایی در این راستا کمک کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی