English

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:

امنیت و سلامت غذایی، مسأله روز دنیاست

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در حاشیه کارگاه تغذیه و بهداشت مواد غذایی که توسط معاونت بهداشت و درمان سپاه فجر در شیراز برگزار شد، مهمترین مسأله امروز جوامع بشری را امنیت غذایی و سلامت غذایی دانست.

امنیت و سلامت غذایی، مسأله روز دنیاست

به گزارش خبرگزاری موج از فارس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، سرهنگ پاسدار دکتر سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس در حاشیه کارگاه تغذیه و بهداشت مواد غذایی که توسط معاونت بهداشت و درمان سپاه فجر در شیراز برگزار شد، گفت: مهمترین مسأله امروز جوامع بشری، امنیت و سلامت غذایی می باشد.

وی افزود: امنیت غذایی به کمیت و در دسترس بودن غذا و خوراک برمیگردد و سلامت غذایی به کیفیت غذا و خوراک مربوط است که این دو مقوله از مهمترین مسائل حوزه تغذیه در دنیا می باشد و باید در کشور ما و بخصوص در میان نیروهای مسلّح به صورت ویژه ای مورد توجه قرار گیرد.

کوشکی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی به دنبال آن هستیم که راهکارهای جدیدی برای دستیابی و توسعه امنیت غذایی و ارتقاء سطح کیفی غذا در نیروهای مسلّح به ویژه سازمان بزرگ و عظیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیابیم و آستانه چهل سالگی انقلاب، این الگوی غذایی را به سایر مردم عزیز کشورمان نیز معرفی کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر خاطرنشان کرد: اهمیت این مسئله در سطح نیروهای مسلّح بسیار بالاست چراکه با یک الگوی غذایی مناسب می توانیم کیفیت رزم آوری و مقاومت جسمی رزمندگان اسلام را در کنار غذای روحی و معنوی آنها ارتقاء دهیم.

وی در ادامه گفت: مجموعه بسیج سازندگی سپاه فجر فارس در بخش اقتصاد مقاومتی نیز تلاش میکند بیشتر در حوزه تغذیه سالم و تولیدات غذایی به اشتغالزایی بپردازد تا علاوه بر رسیدن به چشم انداز اقتصاد مقاومتی در بخش اشتغال، در زمینه تغذیه و امنیت غذایی نیز گام های برداشته باشد.

کوشکی در پایان با اشاره به فعالیت های سپاه فجر فارس در زمینه تغذیه، تأکید کرد: ما در مجموعه سپاه فجر تلاش می کنیم غذاهایی که در اختیار پرسنل تحت امر قرار می گیرد، از لحاظ کیفی و تنوع غذایی در سطح مطلوبی باشد و این مسئله در اولویت سازمان قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه