English

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج:

درختان سطح شهر سنندج پلاک‌کوبی می‌شوند

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از آغاز برداشت آمار و اطلاعات درختان معابر اصلی سطح شهر سنندج خبر داد و گفت: پلاک کوبی قبلی اشجار سطح شهر در سال 91 انجام شده و به دلیل اضافه شدن درختان جدید، واکاوی برخی از درختان و از بین رفتن بعضی از پلاک‌های آن و همچنین به استناد ماده قانونی باید مجددا نسبت به برداشت اطلاعات درختان انجام شود.

درختان سطح شهر سنندج پلاک‌کوبی می‌شوند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛ شرمین شریفی گفت:درختان سطح شهر سنندج پلاک‌کوبی می‌شوند.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای ماده دو لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز در سطح شهرها، شهرداری مکلف است در محدوده قانونی و حریم شهر در مدت یک سال برای درختان شناسنامه تهیه نماید. 

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج افزود: شناسنامه درختان شامل تعداد، نوع، سن، و محیط بن درختان محل های مشمول این قانون تنظیم شده و هر پنج سال یک بار شهرداری‌ها موظف هستند نسبت به ممیزی اطلاعات درختان اقدام کند. 

وی عنوان کرد: به استناد ماده قانونی مذکور اشجار سطح شهر شامل درختان معابر، میادین، بزرگراه‌ها و پارک‌ها بوده که پس از تنظیم و ثبت مشخصات باید این سازمان نسبت به پلاک کوبی درختان اقدام کند. 

 رئیس سازمان سیما،منظر وفضای سبز شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: پلاک کوبی قبلی درختان سطح شهر در سال 91 انجام شده و به دلیل اضافه شدن درختان جدید، واکاوی برخی از درختان و از بین رفتن بعضی از پلاک‌های آن و همچنین به استناد ماده قانونی باید مجددا نسبت به برداشت اطلاعات درختان سطح شهر اقدام شود. 

شریفی از آغاز برداشت اطلاعات درختان معابر اصلی سطح شهر خبر داد و افزود: پلاک کوبی درختان در حفظ و حراست و جلوگیری از تعرض و قطع شدن آن نقش بسزایی دارد. 

وی اعلام کرد: در فاز اول اجرای این طرح آمار و اطلاعات درختان معابر اصلی سطح شهر برداشت خواهد شد. 

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: در فاز دوم نیز آمار و اطلاعات درختان موجود در پارک‌ها و میادین برداشت خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: پس از برداشت آمار و اطلاعات درختان نسبت انجام پلاک کوبی درختان سطح شهر اقدام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه