English

سرپرست سازمان سیما ،منظر وفضای سبز شهری شهرداری سنندج خبر داد:

با ارائه مهلت یک ماهه به پیمانکاران،شهربازی های غیر استاندارد پلمپ می شود

سرپرست سازمان سیما ،منظر وفضای سبزشهری شهرداری سنندج از فرصت یک ماهه به پیمانکاران شهربازی پارکهای سطح شهر جهت استاندارد سازی وسایل بازی خبر داد و گفت : در صورتی که این پیمانکاران نتوانند استانداردهای لازم را کسب کنند قرارداد آنها فسخ خواهد شد.

با ارائه مهلت یک ماهه به پیمانکاران،شهربازی های غیر استاندارد پلمپ می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛شرمین شریفی گفت:با ارائه مهلت یکماهه به پیمانکاران شهرداری سنندج ،شهربازی های غیراستاندارد پلمپ میشود.

سرپرست سازمان سیما ،منظر وفضای سبز شهری شهرداری سنندج اظهار داشت : یکی از مهم ترین مباحثی که در شهربازی های سطح پارکها بسیار مهم و حائز اهمیت است بحث استاندارد بودن تجهیزات و وسایل بازی است.

 شریفی بیان کرد :بحث استاندارد بودن تجهیزات  و وسایل بازی شهربازی ها علاوه بر اینکه  در حفظ و سلامت ایمنی استفاده کنندگان تاثیر گذار است همواره ازمهم ترین دغدغه واولویت های این سازمان هم است.

وی گفت :  در راستای رفاه حال شهروندان این سازمان از طریق مزایده عرصه برخی از پارکها را  در اختیارپیمانکاران جهت نصب وسایل شهربازی قرارداده شده است.

 شریفی عنوان کرد : در حال حاضر ده پیمانکار در پارکهای سطح شهر با نصب وسایل و تجهیزات اقدام به برپایی شهربازی نموده است.

وی اعلام کرد : با همکاری کارشناسان اداره استاندارد از کلیه شهربازی ها بازدید بعمل آمده و تجهیزات بازی غیر استاندارد شناسایی وطی مکاتبه به پیمانکاران شهربازی ابلاغ شده است.

 شریفی افزود : با توجه به اخطارهای مکرروعدم توجه برخی پیمانکاران  وسایل بازی غیر استاندارد توسط این سازمان پلمپ شده و پیمانکاران حق راه اندازی این دستگاهها را تا زمانی که مجوز استاندارد را کسب نکنند را ندارند.

وی از فرصت یک ماهه به پیمانکاران  شهربازی جهت استاندارد سازی وسایل بازی خبر داد و گفت : در صورتی که این پیمانکاران نتوانند استانداردهای لازم را کسب کنند قرارداد آنها فسخ خواهد شد.

سرپرست سازمان سیما ،منظر وفضای سبز شهری شهرداری سنندج تاکید کرد : در راستای پیشگیری از حوادث تمامی وسایل بازی فلزی وغیر استاندارد هم در سطح پارکها جمع آوری شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی