English

در بازدید نماینده ولی فقیه در گیلان از پست گیلان مطرح شد:

دولت الکترونیکی راهکار تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است/ اجرای طرح آدرس‌نویسی استاندارد «جی نف» در گیلان

نماینده ولی فقیه در گیلان در بازدید از اداره کل پست گیلان گفت: دولت الکترونیکی یکی از راهکارها برای تسهیل در خدمت‌رسانی به امور مردم است.

دولت الکترونیکی راهکار تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است/ اجرای طرح آدرس‌نویسی استاندارد «جی نف» در گیلان

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در جریان بازدید از اداره کل پست گیلان در جمع کارکنان این اداره با اشاره به مسؤولیت‌های انسان در برابر خود، خداوند و مردم اظهار کرد: خودسازی، مسؤولیت فرد در برابر خود محسوب می‌شود و مسؤولیت انسان در برابر خداوند انجام تکالیف است.

وی، مسؤولیت‌پذیری در مقابل مردم را سخت توصیف کرد و افزود: امانت‌داری از وظایفی است که پست به عهده دارد.

پست امین مردم است

امام جمعه رشت با بیان اینکه پست امین مردم است، تصریح کرد: مسؤولیت‌ها امانت است بنابراین باید به اهلش سپرده شود.

آیت‌الله فلاحتی به رابطه پست با تمام سازمان‌ها، نهادها، دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف مردم در جامعه اشاره کرد و گفت: جایگاه خدمت‌رسانی پست برای مردم ماندگار است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه یکی از راهکارهای تسهیل خدمت‌رسانی به امور مردم دولت الکترونیکی است، بیان کرد: هر قدر به طرف دولت الکترونیکی حرکت کنیم، سرعت در انجام امور ارتقا پیدا می‌کند و به موفقیت نزدیک‌تر می‌شوند.

وی، خواستار استفاده از تمام اموری شد که بتواند آسیب‌های اداری را به صفر برساند و اظهار کرد: رابطه با مردم نیازمند حوصله و سعه‌صدر است.

اجرای آدرس‌نویسی استاندارد در گیلان

مدیر کل پست گیلان نیز در بازدید مذکور گفت: مردم نیازمند دریافت خدمات از تمام حوزه‌ها به‌ویژه پست هستند.

بازدید نماینده ولی فقیه در گیلان  از پست گیلان 1

مهدی فخربین سبحانی به صداقت و امانت‌داری پستچی‌ها در ذهن مردم اشاره کرد و افزود: اکنون پست دگرگون شده و امور به صورت هوشمند و الکترونیکی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امنیت فعالیت‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های روز در پست ارتقا پیدا کرده است، بیان کرد: در دنیای معاصر پست سنتی جهش کرده اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

مدیرکل پست گیلان تصریح کرد: پست با ارائه سرویس‌های نوین به این توانایی رسیده پاسخگوی نیازهای بخش دولتی و خصوصی باشد.

فخربین سبحانی از اجرای طرح آدرس‌نویسی استاندارد «جی نف» به عنوان یکی از روش‌های جدید آدرس نویسی در دنیا به صورت پایلوت در گیلان خبر داد و یادآور شد: با اجرای سیستم مذکور به تمام دستگاه‌ها به صورت رایگان خدمات ارائه می‌شود.

وی به اجرای فاز نخست و دوم طرح سیماک در گیلان اشاره کرد و گفت: در طرح سیماک تمام امور مربوط به املاک با ۲۸ دستگاه به صورت سیستم نرم‌افزاری انجام می‌شود.

مدیرکل پست گیلان با بیان اینکه اجرای طرح سیماک سبب حذف ارباب رجوع برای انجام امور در اداره‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: کاسته شدن از ترددها و کاهش ترافیک از دیگر مزایای اجرای طرح سیماک است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه