English

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان :

بیش از ۲۲۰ هزار اثر مکتوب شهدا و ایثارگران گیلان در سامانه اسناد الکترونیکی قرار خواهد گرفت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: بیش از 220 هزار اثر مکتوب شهدا و ایثارگران استان گیلان بصورت دیجیتال در سامانه اسناد الکترونیکی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

بیش از 220 هزار اثر  مکتوب شهدا و ایثارگران گیلان در سامانه اسناد الکترونیکی قرار خواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، عبداله پاکاری با اشاره به ارائه خدمات برخط ایثارگران گفت: در حال حاضر 11 خدمت در سامانه برخط شامل فیش حقوقی، درخواست تسهیلات اشتغال، مسکن، صدور کارت شناسایی ایثارگری، پایش سلامت، ثبت وضعیت شغلی بیکار و ... ارائه می شود که با تلاش همکاران ما در مرکز این خدمات در حال گسترش می باشد.

پاکاری با اعلام اینکه تاکنون بیش از 35 هزار نفر شامل خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان گیلان در سامانه برخط ثبت نام نموده و خدمات دریافت می نمایند اظهار داشت: ایثارگران با مراجعه اولیه به مراکز هاتف و دریافت رمز ورود به سامانه و به روز رسانی اطلاعات هویتی در سامانه ثبت می شوند  و پس از این مرحله امضای ایثارگران به صورت اسکن شده در سامانه سجایا ثبت خواهد شد.

16 شهرستان و همچنین ستاد استان میز ارائه خدمت به ایثارگران دائر می باشد

وی با بیان اینکه در تمامی 16 شهرستان و همچنین ستاد استان میز ارائه خدمت به ایثارگران دائر می باشد، افزود: جامعه ایثارگری می توانند خدمات مورد نظر را از این طریق نیز دریافت نمایند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با اشاره به ارتباط بنیاد دفاتر پیشخوان خدمات دولت تصریح کرد: ایثارگران عزیز می توانند با مراجعه به این دفاتر نسبت به دریافت معرفی نامه های عمومی اقدام نمایند.

پاکاری در ادامه اظهار داشت: بیش از 220 هزار اثر  مکتوب شهدا و ایثارگران استان گیلان بصورت دیجیتال در آینده نزدیک در سامانه اسناد الکترونیکی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • مسعود نیک ابدی

    با سلام از ایثارگران نظامی دفاع مقدسم از تمامی حق وحقوق محروم هستم جانباز ماده ۸۷ بیش از دوسال از اعزام پرونده برادران میگذرد با آنکه ۶سال بیمه تامین اجتماعی پرداخت کردم اکنون با ۶۳سال سن ناتوان و بدون درآمدم تقاضای مشاوره و گشایش در امور بازنشستگی دارم ساکن منزل اجاره ای درگذشتم ۰۹۳۵۱۸۵۳۶۲۹

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه