English

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان:

فرهنگ مشاوره پذیری باید در مدیریت بنیاد نهادینه شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: استفاده از خرد جمعی و مشارکت ایثارگران می تواند در پیشبرد امور و تصمیم گیری و تصمیم سازی ها بسیار موثر و کارآمد باشد.

فرهنگ مشاوره پذیری باید در مدیریت بنیاد نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، عبداله پاکاری با تاکید بر استفاده از ظرفیت های جامعه ایثارگری در شناخت نیاز های خانواده های معظم شهدا و ایثارگران گفت: استفاده از خرد جمعی و مشارکت ایثارگران می تواند در پیشبرد امور و تصمیم گیری و تصمیم سازی ها بسیار موثر و کارآمد باشد.

وی افزود: باید بدنبال ایجاد فرهنگ مشاوره پذیری باشیم و با ایجاد حلقه اتصال میان مدیریت دستگاه و جوانان تحصیلکرده و صاحب اندیشه شاهد وایثارگر  بتوانیم موجب کسب رضایتمندی جامعه هدف و بهبود روش های مدیریتی را رقم بزنیم.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان اظهار داشت: امروز جوانان فرهیخته شاهدوایثارگر در رشته های مختلف علمی، ورزشی، فرهنگی و... به سطحی عالی از توانایی های بالقوه رسیده اند که باید از این ظرفیت ها در پیشبرد امور خود ایثارگران و بنیاد استفاده نماییم.

پاکاری با تاکید بر لزوم تدوین برنامه ها و ایده ها در حوزه مشاوران جوان بنیاد گفت: گردآوری و پردازش ایده ها و تولید اندیشه در راستای ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت بعنوان یکی از اولویت های کارگروه مشاوران جوان تعریف شود و تا بتوانیم با بهره گیری از این فرهنگ اثر گذاری مثبتی در کل جامعه داشته باشیم.

در این پایان این جلسه احکام 5 نفر از مشاوران جوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان که در رشته های مختلف علمی، ورزشی و فرهنگی در سطوح عالی تحصیلی و قهرمانی می باشند، به آنان اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه