English

۳۵ تخت به بخش دیالیز مجتمع درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس اضاف شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از توسعه بخش دیالیز مجتمع آموزشی، پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس و اضافه شدن 35 تخت دیالیز به این بخش خبر داد.

35 تخت به بخش دیالیز مجتمع درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس اضاف شد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از توسعه بخش دیالیز مجتمع آموزشی، پژوهشی درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس و اضافه شدن 35 تخت دیالیز به این بخش خبر داد.

دکتر عبدالله غریب زاده افزود: هم اکنون 136 تخت دیالیز فعال در 16 مرکز واقع در شهرستانهای استان در حال خدمت رسانی به 550 بیمار دیالیزی می باشد؛ که از این تعداد 20 تخت دیالیز در مرکز استان بصورت 24 ساعته خدمات لازم را به بیماران دیالیزی ارائه می دهد.

وی افزود: با اضافه شدن ۴۰۰ متر مربع به فضای مرکز دیالیز بندرعباس، به ‌زودی ۳۵ تخت دیگر به تخت‌های این مرکز افزوده می‌شود و شمار تخت‌های دیالیز در مرکز استان به ۵۵ تخت افزایش می‌یابد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه بخشی از تخت های دیالیز استان توسط خیرین حوزه سلامت تهیه شده است، اظهار کرد: طبق برنامه وزارت بهداشت و در یک چشم‌انداز چهار ساله تا سال ۱۴۰۰، قرار است ظرفیت استفاده از خدمات دیالیز در محیط دانشگاهی و دولتی به ۲۵ درصد برسد و حدود ۴۰ تا ۵۰ درصد ظرفیت دانشگاهی به بخش خصوصی واگذار شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه