English

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خبر داد:

برگزاری ۷۴ برنامه به مناسبت "روز اصفهان"

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت " روز اصفهان " از اول تا سوم آذر ماه ۷۴ برنامه برگزار می شود.

برگزاری ۷۴ برنامه به مناسبت  "روز اصفهان"

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، محمد عیدی در جمع اصحاب رسانه بیان داشت: از اول تا  سوم آذر ماه به مناسبت "روز اصفهان "حدود ۷۴ برنامه را در نظر گرفته ایم که محور اصلی این برنامه ها برنامه میدان امام علی تا میدان نقش جهان است.

وی بیان کرد: در رویداد از "میدان تا میدان" بیش از ۶۰۰ نفر از هنرمندان طی سه روز فعالیت خواهند داشت و در این برنامه‌ها تمام گروه‌های تئاتر خیابانی، شبیه‌خوانان و نقالان شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این دو میدان فضای تاریخی را از زمان سلجوقیان یادآور می شود، افزود: محصولات هویتی و اقتصاد فرهنگ و اصفهان در این دو میدان وجود دارد و اصفهان به همین دلایل به عنوان شهر جهانی مشهور شده است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: هنرمندان و گروه های تئاتر خیابانی درپروژه  برنامه های روز اصفهان دخیل هستندو ۴۰ بازی بومی و محلی از جمله چوگان را در روز اصفهان خواهیم داشت.

نشست+خبری+رییس+سازمان+فرهنگی+و+ورزشی+شهرداری+اصفهان

عیدی با بیان اینکه مناطق ۱۵ گانه به مناسبت بزرگداشت اصفهان ۴۰ برنامه اجرا خواهند کرد که محوریت آن‌ها بازنمایی هویت شهر در حوزه میراث ملموس و ناملموس می باشد.

وی یادآور شد: به مناسبت بزرگداشت روز اصفهان نشان امیرقلی امینی را اعطا خواهیم کرد و امیدواریم اصفهان شهر اعطای نشان های بین المللی شود.

عیدی اظهار داشت:برگزاری "روز اصفهان" در روز جمعه به دلیل تعطیلی بازار برنامه‌ها فقط در میدان نقش‌جهان برگزار می‌شود و در این روز از قهرمانان پارالمپیکی نیز قدردانی می‌شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت روز بزرگداشت اصفهان و میلاد پیامبر اکرم (ص) از اول تا سوم آذر ماه ۷۴ عنوان برنامه در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه