English

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس اصفهان خبر داد

صدور بیش از ۷۰ هزار گذرنامه برای پیاده روی اربعین در اصفهان

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس اصفهان گفت: در پیاده روی اربعین امسال بیش از 70 هزار گذرنامه جدید در این اداره صادر شده است.

صدور بیش از 70 هزار گذرنامه برای  پیاده روی اربعین در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ محمد حسن جهانگیری اظهار کرد: در همایش پیاده روی اربعین امسال بیش از 70 هزار گذرنامه برای شهروندان اصفهانی صادر شده که این رقم نسبت به همایش پیاده روی اربعین سال گذشته افزایش داشته است.

وی افزود: در همین رابطه تعداد 5 هزار گذرنامه نیز برای اتباع بیگانه که در استان اصفهان اقامت دارند صادر شده است.

این مقام انتظامی از صدور 200 مورد مجوز برای رانندگان خودروهای ترانزیتی به کشور عراق جهت نصب موکب و خدمت رسانی به زائران در نجف و کربلای معلی خبر داد و گفت: همچنین در این مدت هزار مورد نیز وضعیت ممنوع الخروجی زائران بررسی و پس از رفع موانع اجازه خروج از کشور برای آنان صادر شد.

سرهنگ جهانگیری به فعالیت شبانه روزی اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس اصفهان طی یک ماه گذشته اشاره و خاطر نشان کرد: ارائه خدمات مضاعف این اداره و نظیر بررسی مدارک متقاضیان، صدور گذرنامه، صدور مجوزهای قانونی و ... تا شامگاه روز دوشنبه 8 آبان ماه ادامه دارد و نیروهای پلیس گذرنامه  به صورت ویژه و مضاعف در خدمت شهروندان و زائران گرامی هستند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس اصفهان در پایان با بیان اینکه نیروهای اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس به خدمت رسانی برای زائران اربعین حسینی افتخار می کنند، گفت: از زائران گرامی انتظار داریم که جاماندگان اربعین حسینی در نیروی انتظامی را نیز از دعای خیر خود فراموش نکنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه