English

اجرای پنجمین دوره المپیاد ورزشی مدارس در قصرشیرین

پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای دانش آموزان قصرشیرین، در مجتمع ورزشی شهدای آموزش‌وپرورش شهرستان قصرشیرین آغاز شد.

اجرای پنجمین دوره المپیاد ورزشی مدارس در قصرشیرین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، معاون عمرانی فرماندار قصرشیرین در حاشیه المپیاد ورزشی مدارس قصرشیرین ابراز داشت: شهرستان قصرشیرین زیرساخت‌های مناسبی برای توسعه ورزش دارد که باید از این بستر برای تقویت نشاط و شادابی دانش آموزان در قالب المپیاد ورزشی مدارس بهره گرفت.

حشمت‌الله رضایی با تأکید بر این مهم که برگزاری المپیاد ورزشی مدارس فرصتی مهم برای کشف استعدادها و راه‌یابی جوانان ورزشکار به اردوهای تیم‌های ملی است، خاطرنشان ساخت: یکی از مهم‌ترین فواید ورزش و گرایش به این امر، کاهش آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها در جامعه است و در عصری که شبکه‌های مجازی فرصت و اوقات فراغت را از جوان‌ها و نوجوانان گرفته، ورزش و فعالیت‌های گروهی ورزشی می‌تواند برای پرورش آینده‌سازان کشور سودمند باشد.

وی در رابطه با مسابقات اجرایی المپیاد ورزشی مدارس اظهار داشت: دانش آموزان در رشته‌های مختلف ورزش ازجمله فوتبال، فوتسال، بسکتبال، هندبال، بدمینتون و والیبال تا فروردین سال آینده با همدیگر رقابت می‌کنند و تیم‌های برتر در آئین اختتامیه در اردیبهشت سال 98 با اهدای هدایایی تجلیل خواهند شد.

گفتنی است که پنجمین دوره المپیاد ورزشی با رقابت دانش آموزان 20 آموزشگاه این شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی ازجمله والیبال، بسکتبال، دوومیدانی، آمادگی جسمانی و طناب‌کشی برگزار می‌شود که انجام این فعالیت‌های ورزشی نشاط و شادابی را برای دانش آموزان به همراه دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه