English

مدیرکل فرهنگی، اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد؛

استفاده از ظرفیت حوزه علمیه در مجموعه مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی /آغاز سیر تحول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با سکانداری دکتر ولایتی

مدیرکل فرهنگی، اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با سکانداری دکتر ولایتی در یک سیر تحولی فرهنگی قرار گرفته است.

استفاده از ظرفیت حوزه علمیه در مجموعه مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی /آغاز سیر تحول فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با سکانداری دکتر ولایتی

رضا نصیری مدیرکل فرهنگی، اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی امروز در حاشیه سفر به رشت و بازدید از مدارس سما در این شهر، در گفت و گویی با خبرنگار خبرگزاری موج در گیلان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با سکانداری دکتر ولایتی در یک سیر تحولی فرهنگی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه هیچ کدام از اجزای دانشگاه خارج از این سیر تحولی نیستند افزود: ما در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی از پیش دبستان تا مقطع دکترا را داریم و بناست که مدارس نمونه علمی و مدارسی که از لحاظ جغرافیایی موقعیت خوبی دارند را در این حوزه الگوسازی کنیم.

بازدید مدیر کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه ازاد اسلامی از سما واحد رشت

استفاده از ظرفیت حوزه علمیه در مجموعه مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی کشور

مدیرکل فرهنگی،اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی توجه به مسایل تربیتی، دینی، هویتی و ملی را از جمله مباحث حایز اهمیت در این سیر تحول فرهنگی عنوان کرد و گفت: در این مسیر علاوه بر ظرفیت مدیران کارآزموده و مربیان تربیتی از ظرفیت حوزه علمیه نیز استفاده خواهد شد.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت حوزه علمیه در مدارس سما تصریح کرد: این امر علاوه بر کمک به سیر علمی مدارس موجب ارتقا در، فرهنگ، تربیت و مسایل دینی دانش آموزان مجموعه سما میشود.

بازدید +مدیر کل فرهنگی اجتماعی دانشگاه ازاد اسلامی از+ سما واحد رشت

 نصیری با بیان اینکه سیر تحول فرهنگی در مجموعه سما همچنین موجب افزایش تمایل خانواده ها برای حضور و تحصیل فرزندانشان در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی خواهد شد، اظهار کرد: امیدواریم با این چشم اندازی که دکتر ولایتی برای دانشگاه آزاد اسلامی در نظر گرفته است مدارسی موفق و سربلند که موجب سربلندی مجموعه دانشگاه است رقم زده شود.

 مدیرکل فرهنگی، اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی خاطر نشان کرد: هدف اینست که خانواده ها فرزندان خود را با خیال راحت از کلاس اول ابتدایی به مجموعه مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی بسپارند و در پایان به دست یک سری افراد کاربلد در مقطع دکترا تربیت شده طی یک نظام فکری منسجم، یک فرد کارآمد، روزآمد، اخلاق مدار، منضبط و باسواد که اداره جامعه را به دست میگیرد تحویل بگیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه