English

مدرسه سبز سما لاهیجان به عنوان مدرسه نمونه و الگو سازمان سما معرفی گردید

در گردهمایی مدیران مدارس نمونه کشوری مدرسه سبز سما لاهیجان به عنوان مدرسه نمونه و فاطمه خشنود مدیر این مدرسه به عنوان مدیر نمونه معرفی شدند.

مدرسه سبز سما لاهیجان به عنوان مدرسه نمونه و الگو سازمان سما معرفی گردید

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در گردهمایی مدیران مدارس نمونه کشوری که بر اساس الگوی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با حضور دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر منظری توکلی ریاست سازمان سما برگزار شد، مدرسه سبز سما لاهیجان به عنوان مدرسه نمونه و فاطمه خشنود مدیر این مدرسه به عنوان مدیر نمونه معرفی شدند.

سما لاهیجان

معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد لاهیجان و سیاهکل ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به مدیر مدرسه سبز و کارکنان دلسوز این مرکز آموزشی فرهنگی، مجموعه سما لاهیجان را مجموعه ای پرتوان و بسیار فعال دانست و خاطرنشان کرد: کسب چنین موفقیت هایی ثابت می کند که تمام تلاش ما و همکاران مان در آموزشکده ها و مدارس سما، این است که دانشجویان و دانش آموزان به روز داشته باشیم تا بتوانیم سرآمد امر آموزش و اعتلای فرهنگ جامعه باشیم و بابت این موفقیت ها خداوند منان را شاکریم.

مدرسه سبز +سما لاهیجان

فلاح راد استفاده از دبیران حاذق و مجرب را از دیگر نقاط قوت مدارس سما دانست و افزود: در به کارگیری معلمین و دبیران سما مبنای مان توان علمی افراد است و نهایت تلاشمان این است که از تبلیغات کاذب جلوگیری نموده و با جذب افراد توانمند اعتماد اولیا را جلب کنیم و سما را در حد و اندازه یک مرکز علمی موفق و تاثیرگذار نشان دهیم، که این امر تاکنون کاملا ظهور و بروز یافته است.

رئیس مرکز آموزشی فرهنگی سما لاهیجان و سیاهکل افزود: مدرسه سبز  از مدارس بسیار موفق است که با درخشش در زمینه های مختلف در سطح شهرستان و استان و کشور صاحب افتخار است.

مدرسه سبز_ سما لاهیجان

وی ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند به مدیر، دبیران، کادر اداری و دانش آموزان مدرسه سبز، اظهار امیدواری نمود در تمام عرصه ها بتوانیم پرچم سما را برافراشته نگه داریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه