English

طی مراسمی از سوی هیئت مدیره خانه مطبوعات کردستان؛

مدیر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب شهری کردستان مورد تجلیل قرار گرفت

هیئت مدیره خانه مطبوعات کردستان طی مراسمی از مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری کردستان تجلیل کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب شهری کردستان مورد تجلیل قرار گرفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛طی مراسمی از سوی هیئت مدیره خانه مطبوعات کردستان مدیر روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب شهری کردستان مورد تجلیل قرار گرفت.

در این مراسم که در دفتر مدیرعامل شرکت آبفا استان برگزار شد، ابتدا لطیف حسینی‌نسب مدیرخانه مطبوعات استان با اشاره به فرآیند انتخاب روابط عمومی‌های برتر گفت: مدیر روابط عمومی آبفا به همراه ۴ مدیر روابط عمومی ادارات دیگر طی ارزیابی صورت گرفته از سرپرستان نشریات محلی و رسانه‌های فضای مجازی (خبرگزاری‌ها و سایت‌ها) و با انتخابات مشخص شده‌اند.

وی همکاری مناسب با خانه مطبوعات و اهالی رسانه در راستای تهیه اخبار و پاسخگویی به رسانه‌ها و نیز ایجاد پل ارتباطی قوی میان شرکت آبفا و جامعه رسانه‌ای را از جمله شاخص‌های این انتخاب ذکر کرد.

فیض‌الله پیری دیگر عضو هئیت مدیره خانه مطبوعات و سردبیر هفته‌نامه سیروان نیز ضمن تقدیر از نگرش مدیرعامل شرکت آبفا استان به حوزه روابط عمومی گفت: روابط عمومی تحلیلگر نیاز امروز ادارات است و باید به تمام حوزه‌های کاری در اداره اشراف داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد نوع نگاه مدیرعامل شرکت آبفا به حوزه روابط عمومی به عنوان الگویی در سیستم مدیریت استان بکار گرفته شود.

ادریس شریفی مدیر روابط عمومی آبفا کردستان نیز ضمن تشکر از این انتخاب تصریح کرد: این موفقیت حاصل حمایت‌های همیشگی مدیرعامل شرکت بوده و مهندس محمدی همواره پشتیبان این حوزه است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان نیز ضمن ابراز رضایت از انتخاب روابط عمومی شرکت به عنوان روابط عمومی برتر خاطرنشان کرد: معتقدیم مدیر باید علاوه بر جنبه‌های سخت‌افزاری و فنی به موضوعات فرهنگی و رسانه‌ای نیز آگاهی یافته و از ظرفیت‌های این حوزه استفاده نماید.

محمدحسین محمدی با تأکید بر ضرورت نهادینه‌سازی احساس رضایت در میان شهروندان، این مهم را نیازمند تعامل دوسویه و همکاری و تلاش روابط عمومی شرکت و همچنین فعالان رسانه‌ای دانست و خواستار توجه بیشتر به این مهم شد.

در پایان این جلسه اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات کردستان با اهدای لوح تقدیر و تندیس عنوان برتر از ادریس شریفی مدیر روابط عمومی شرکت آبفا کردستان تجلیل کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه