English

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب شهری کردستان اعلام کرد:

تشریح برنامه های عملیاتی آبفا کردستان در حوزه مدیریت مصرف آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان برنامه های عملیاتی این شرکت در راستای مدیریت مصرف و مصرف بهینه آب را تشریح کرد.

تشریح برنامه های عملیاتی آبفا کردستان در حوزه مدیریت مصرف آب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کردستان؛محمد حسین محمدی برنامه های عملیاتی آبفا کردستان در حوزه مدیریت مصرف آب را تشریح کرد.

 وی در گفتگو با خبرنگار موج کردستان با اشاره به اینکه اقدامات زیادی در حوزه صرفه جویی آب لازم است، گفت: یکی از این موارد مدیریت تقاضا است، همچنین مدیریت مصرف توسط مشترکین یک ضرورت دیگر می باشد که در این راستا استفاده از وسایل کاهنده مصرف، استفاده از تأسیسات مناسب داخلی ساختمان، استفاده از شیرآلات مناسب و پیروی از الگوی صحیح مصرف توسط مشترکان باید انجام بگیرد.

محمدی با اشاره به برنامه های عملیاتی شرکت در راستای مدیریت مصرف اظهار کرد: بخشی از این برنامه ها شامل بهینه نمودن تأسیسات تأمین و انتقال آب، اصلاح شبکه های آب، استانداردسازی انشعابات آب، ساماندهی انشعابات غیر مجاز و تعویض تجهیزات اندازه گیری معیوب است.

وی افزود: مدیریت فشار و زون بندی شبکه، انجام مطالعات نشت یابی، جایگزینی منابع جدید جهت مصرف فضای سبز شهری(پساب تولیدی تصفیه خانه های فاضلاب)، استقرار سامانه مدیریت یکپارچه و تجهیز واحدهای امداد و حوادث و برنامه بهینه سازی مصرف انرژی در فرآیند تولید آب از دیگر برنامه ها در این زمینه است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان در ادامه گفت: اصلاح سیستم لوله کشی داخلی و شیرآلات اماکن عمومی، تهیه و توزیع تجهیزات کاهنده مصرف و تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی و آموزش از دیگر فعالیت هایی است که در این راستا در دستور کار شرکت قرار دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه