English

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان خبر داد:

تولید فیلم های کوتاه با موضوع مدیریت مصرف آب در اصفهان

مدیر روابط عمومی و شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از تولید فیلم های کوتاه باموضوع مدیریت مصرف آب در اصفهان خبر داد.

تولید فیلم های کوتاه  با موضوع مدیریت مصرف آب در اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سید اکبر بنی طبا گفت: تصویر برداری فیلمهای  کوتاه کابوس و  قطره های زندگی به تهیه کنندگی و نویسندگی وکارگردانی ستایش ساسانی نژاد به پایان رسید و در مرحله تدوین است.

وی با اشاره به تولید فیلم کوتاه قطره های زندگی عنوان کرد: فیلم قطر ه های زندگی با هنرمندی استاد هوشنگ حریر چیان در دست تولید است دراین فیلم استاد حریرچیان در نقش  پیرمردی که روایتگر کار خیر و نیک است و رساندن منفعت به دیگران در سرلوحه کارهای خود قرارداده است مردم را با  روایت داستانهای کوتاه و شنیدنی دعوت به مصرف صحیح آب می کند.

وی افزود: داستان فیلم به گونه ایی است با نقش آفرینی هنر مندان صاحب نام و مطرح کشور مخاطین را به  مصرف بهینه آب راهنمایی می کند واسراف نکردن آب را آموزش می دهد.

تولید فیلم کوتاه

بنی طبا اظهار داشت: زمان این فیلم 10 دقیقه و لوکیشن آن بازارچه منار دردشت که یکی از محله های قدیمی اصفهان است که بنظر می رسد با انتخاب این لوکیشن می توان ارتباط خوبی با بیننده گان برقرارکرد.

مدیر روابط عمومی و شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به هدف از تولید این فیلم عنوان کرد: هدف از ساخت این فیلم کوتاه توجه ویژه به فرهنگ استفاده صحیح از منابع طبیعی میباشد و درست مصرف کردن از منابع  به خصوص آب که  هم اکنون کشوربه واسطه وقوع خشکسالی های پیاپی با محدودیت شدید آبی مواجه است ضروری بنظر می رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه