English

کسب رتبه برتر شرکت آبفا استان اصفهان در توسعه ورزش و نشاط کارکنان در بین شرکتهای صنعت آب و برق کشور

شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان موفق به کسب رتبه برتر در زمینه توسعه ورزش ، سلامتی و نشاط کارکنان در بین شرکتهای صنعت آب و برق در کشور گردید.

کسب رتبه برتر شرکت آبفا استان اصفهان در توسعه ورزش و نشاط کارکنان در بین شرکتهای صنعت آب و برق کشور

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اهمیت پرداختن کارکنان به ورزش گفت: در چند سال اخیر یکی از اولویتهای شرکت آبفا استان اصفهان توسعه ورزش به ویژه ورزش همگانی بوده است که دراین راستا حضور کارکنان آبفا اصفهان در مسابقات سراسری وازت نیرو در رشته های فوتسال،والیبال، آمادگی جسمانی، دومیدانی بوده است.

هاشم امینی توسعه ورزش همگانی را بسیار مهم خواند و اعلام کرد: ورزش های همگانی نقش موثر در سالم سازی جامعه و تقویت روحیه کارکنان دارد  به همین دلیل  در چند سال اخیر پرداختن  کارکنان به ورزش  پیاده روی، دوچرخه سواری کوهپیمایی بیش از پیش در دستور کار قرار گرفت.

وی  کم تحرکی را عامل بسیاری از بیماریها دانست و عنوان کرد: تردیدی وجود ندارد که انجام مداوم ورزش می تواند مانع مرگ های ناگهانی شود و اگر انجام ورزش های همگانی مانند پیاده روی منظم و روزانه تبدیل به عادتی همیشگی برای شود، شاهد کاهش آمار بیماریها خواهیم بود که این امر نقش بسزایی در افزایش بهره وری دارد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان به برنامه ریزی ها و اقدامات که می تواند منجر به  افزایش علاقمندی بیشتر کارکنان برای انجام ورزش شود  پرداخت و تصریح کرد: فراهم آوردن امکانات و تجهیزات  ورزشی استاندارد در محل باشگاه ورزشی باران که یکی از مجهز ترین باشگاههای ورزشی در سطح استان محسوب می شود.یکی از اقدامات در این زمینه به شمار می آید.این درحالیست که فضا و محیط ستاد مرکزی هم به گونه ایی طراحی شده که بسیاری کارکنان صبح ها قبل از ساعت اداری پیاده وری می کنند.

امینی با بیان اینکه در سال های اخیر با استقرار چندین دستگاه  در باشگاه بدنسازی  شرکت توانسته نقش موثری در ایجاد علاقمندی بیشتر کارکنان به انجام مستمر ورزش داشته باشد.

بطوریکه این امر نقش قابل توجهی در ترغیب کارکنان به ورزش داشته  و افزایش تعداد  کارکنان به ورزش کردن را بهمراه داشته است.

وی بیان کرد: در سال های اخیر و با برنامه ریزی با اداره کل   ورزش و جوانان استان  وبرخی هیاتهای ورزشی و نهادها مانند شهرداری به منظور توسعه ورزش همگانی، برگزاری پیاده روی خانوادگی، کوهپیمایی و دوچرخه سواری با هدف  نهادینه کردن ورزش  و توجه به موضوع مهم مدیریت مصرف بهینه آب  انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره  به  برگزاری کوه گشت خانوادگی با موضوع مدیریت مصرف بهینه آب اعلام کرد: در تابستان  سال جاری همایش کوه گشت خانوادگی  عمومی با موضوع  مدیریت  بهینه آب در اصفهان برگزار شد تا مردم به این باور برسند که باید آب را بهینه مصرف کنند و  به ورزش کردن هم بپردازند تا سلامت روح وجسم آنها تضمین شوند.

در ادامه مدیر باشگاه ورزشی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به عواملی که منجر به کسب رتبه برتر شرکت در توسعه ورزش در میان شرکتهای صنعت آب و برق شد پرداخت و خاطرنشان ساخت: برگزاری منظم جلسات هیات ورزش استان و کمیته ورزش شرکت در طول سال ،برگزاری کلاس های عمومی و تمرینات مختلف تیم های ورزشی ،برگزاری همایش کوهنوری کوهپیمایی و پیاده روی ،برگزاری مسابقات فوتسال پیشکسوتان و آزاد صنعت آب و برق بوده است.

محسن پوریامهر ادامه داد: برگزاری همایش های ورزش صبحگاهی به صورت منظم در طول هفته ،حضور در مسابقات فوتبال آسیا ویژن استان در رده های سنی ۱۰ تا ۱۴  سال ، برگزاری مسابقات دهه فجر انقلاب با حضور بیش از ۷۰۰ نفر از کارکنان شرکت در رشته های فوتسال ،والیبال،تیراندازی ،شطرنج،بدمیتون ،دارت و تینیس روی میز بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی