English

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان خبر داد

تشکیل قرارگاه ویژه ترافیکی در استان اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از تشکیل قرارگاه ویژه ترافیکی به منظور کاهش حوادث و سوانح رانندگی در استان اصفهان خبر داد.

تشکیل قرارگاه ویژه ترافیکی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سرهنگ رضا رضایی در همایش نمونه های ترافیکی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، گفت: امروز دور هم جمع شده ایم تا اقدامی که در خصوص اصلاح فرهنگ ترافیکی در استان اصفهان رقم زده شده بود را ادامه دهیم و از نمونه های ترافیکی استان  اصفهان که در اصلاح فرهنگ آمد و شد نقش داشتند تجلیل کنیم.

وی در ادامه به همکاری و همراهی دستگاه های مسئول با پلیس راهور اشاره کرد و افزود: تعامل دستگاه های دولتی و غیر دولتی که در حوزه نظم ترافیکی مسئول هستند، با بسیار خوب بوده و الحق و الانصاف در شهر اصفهان و استان اصفهان شاهد اتفاقات خوبی هستیم.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان همچنین خاطرنشان کرد: البته این اقدامات کافی نیست و تلاش ما، کاهش هر چه بیشتر اتفاقات رانندگی در سطح استان اصفهان است که باید با تلاش بیشتر به این هدف رسید.

سرهنگ رضایی در ادامه تصریح کرد: حتی وقوع یک تصادف فوتی هم زیاد است و همه دستگاه ها باید برای به صفر رساندن تصادفات فوتی تلاش کنند.

وی تاکید کرد: از همه عزیزان درخواست همکاری و همراهی داریم و افراد زیادی در این جلسه حضور دارند که اقدامات آن ها می تواند در این مسیر راهگشا باشد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان یادآور شد: در استان اصفهان تلاش های ویژه ای شده و تنها در حوزه ترافیکی، قرار گاه ویژه تصادفات وجود دارد که با جلسات آن با حضور فرمانده انتظامی و رؤسای پلیس استان به صورت منظم تشکیل می شود و تصمیم گیری های لازم در حوزه ترافیکی استان در آن اتخاذ می شود.

همایش نمونه های ترافیکی پلیس راهور

سرهنگ رضایی در ادامه از تشکیل قرارگاه ویژه ترافیکی در پلیس راهور استان اصفهان خبر داد و گفت: جلسات این قرارگاه به ریاست سردار فرمانده انتظامی استان تشکیل می شود و هدف آن نیز برنامه ریزی و تصمیم گیری های اساسی در خصوص کاهش صدمات و تلفات ناشی از حوادث رانندگی است که به حمدالله نتایج خوبی را به همراه داشته است.

وی تاکید کرد: اصفهان تنها استانی است که در 10 سال گذشته، هر سال آمار تصادفات فوتی آن سیر نزولی داشته و در شش ماهه نخست امسال، نیز میزان تصادفات فوتی در راه های درونشهری نسبت به مدت مشابه سال قبل 7 درصد کاهش پیدا کرده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: البته علی رغم کاهش تصادفات فوتی که به دست آمده باز نزدیک به 200 نفر جان خود را در این حوزه از دست دادند که این اتفاق خوبی برای استان نیست.

سرهنگ رضایی آمار کشته های موتورسیکلت سواران را نگران کننده عنوان کرد و گفت: برابر آمارهای به دست آمده میانگین کشته های موتورسیکلت سواران در کشور 33 درصد است اما این رقم در استان اصفهان 55 درصد را نشان می دهد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان بیان کرد: این موضوع ما را برآن داشت تا طرح آموزش موتورسواران را با همکاری پویش مردمی ترافیک به مرحله اجرا بگذاریم که این طرح ابتدا در چهارباغ عباسی شروع و امروز به مناطق 15 گانه شهرداری توسعه پیدا کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه