English

استاندار اصفهان:

امروز دشمن به جای جنگ فرهنگی و سیاسی، جنگ اقتصادی را در پیش گرفته است

استاندار اصفهان گفت: امروز دشمن به جای جنگ فرهنگی و سیاسی، جنگ اقتصادی را در پیش گرفته است و در صدد فشار آوردن به مردم از طریق افزایش تحریم‌ها و ایجاد فاصله میان مردم و حکومت است.

امروز دشمن به جای جنگ فرهنگی و سیاسی، جنگ اقتصادی را در پیش گرفته است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج از اصفهان، مهرعلیزاده در مراسم رژه نیروهای مسلح اصفهان بیان داشت: جنگ امروز نظامی، فرهنگی و سیاسی نیست بلکه یک جنگ اقتصادی با ریشه‌های سیاسی است تا بین ملت و دولت شکاف ایجاد کند.

وی با بیان این که ملت ایران اقتدار دارد و مکتب عاشورا را الگو دارد، افزود: ملت ایران ذلت نمی‌پذیرد و سرخی خون شهادت را به ننگ بیعت با یزید ترجیح می‌دهد.

مقام ارشد استان با بیان این که ملت ایران ایستاده است و به ظلم و استکبار نه گفته است، اظهار داشت: دشمن زمانی فکر می‌کرد طی چهار روز در تهران است اما امسال  به لطف خداوند در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی در صلابت و قدرت است.

مهرعلیزاده تصریح کرد: ایران اسلامی ما امروز نیز مورد تهاجم استکبار جهانی است اما خوشبختانه با هوشیاری ملت ایران تحت زعامت رهبر معظم انقلاب دشمنان تاکنون در اهداف خود موفق نبوده‌اند.

استاندار اصفهان گفت: دولت آمریکا در سیاست‌های قبلی خود موفق نبوده است و این بار  به جای جنگ فرهنگی و سیاسی، جنگ اقتصادی  را در پیش گرفته است و در صدد فشار آوردن به مردم از طریق افزایش تحریم‌ها است، غافل از ای ملت از رشادت‌های خود دست برنمی‌دارد و هرگز در برابر دشمنان تسلیم نمی‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه