English

فرمانده پدافند هوایی شرق کشور:

نیروهای مسلح در مقابل هر تجاوز مانند مشت آهنی هستند

فرمانده پدافند هوایی شرق کشور گفت: نیروهای مسلح در مقابل هر تجاوز مانند مشت آهنی هستند و با آگاهی و بصیرت در مقابل مکر و حیله‌های دشمن ایستادگی می‌کنند.

نیروهای مسلح در مقابل هر تجاوز مانند مشت آهنی هستند

به گزارش خبرگزاری موج، سردار علی اکبری عباسی تجدد فرمانده پدافند هوایی شرق کشور،  در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان جنوبی گفت: رزمندگان در دوران دفاع مقدس به دشمن تا دندان مسلح ضربات بسیاری وارد کردند و فرزندان این ملت همچنان راه شهدا را ادامه می‌دهند.

وی گفت: در سال 59 دشمن با انگیزه قدرت طلبی و سلطه طلبی به خاک جمهوری اسلامی ایران تجاوز کرد و آمریکا نیز بعد از اینکه لطمات زیادی از انقلاب دید، صدام را علیه ایران تجهیز کرد و همزمان با این حمله، هواپیماهای رژیم بعثی فرودگاه‌های سراسر کشور را بمباران کردند.

فرمانده پدافند هوایی شرق کشور یکی از اهداف دشمنان را تضعیف جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: مقاومت مردم شهرهای مرزی و روحیه سلحشوری و ایمان آن‌ها تمام نقشه‌های شوم رژیم بعثی عراق را خنثی کرد و دشمن بدون اشغال یک وجب از خاک کشور، از ایران اسلامی رانده شد.

عباسی تجدد تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، ملت ایران در حفظ اعتلای نظام اسلامی و حفاظت از مرزها با جان و دل دفاع کردند.

وی ادامه داد: افتخارات دوران دفاع مقدس متعلق به گروه و شخص خاصی نیست بلکه متعلق به تمام ملت ایران است؛ چرا که مردم ایران با همدلی و وحدت تحت رهبری‌های داعیانه امام راحل از جان مایه گذاشتند تا انقلاب از این آزمایش بزرگ سربلند بیرون بیاید.

فرمانده پدافند هوایی شرق کشور خاطرنشان کرد: در آن زمان جوانان در مقابل دشمنان مقاومت کردند و امروز با توجه به وجود مردم خداجو و رهبری آگاه و تجربه هشت سال دفاع مقدس و فعالیت‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح، دشمنان نمی‌توانند خسارتی به جمهوری اسلامی ایران وارد کنند.

عباسی تجدد یادآور شد: نیروهای مسلح در مقابل هر تجاوز مانند مشت آهنی هستند و با آگاهی و بصیرت در مقابل مکر و حیله‌های دشمن ایستادگی می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه