English

شناسایی پیشکسوتان عرصه فرهنگ در راه تعالی فرهنگ

رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در نشست شورای فرهنگ عمومی هرمزگان که با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی برگزار شد گفت : شورای فرهنگ عمومی جایگاه خطیری در استان دارد.

شناسایی پیشکسوتان عرصه فرهنگ در راه تعالی فرهنگ

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «احمد مرادی» با اشاره به جایگاه شورای فرهنگ عمومی، افزود: این شورا در استان ها از جایگاه خطیر و حساسی برخوردار است و مردم باید آثار تصمیمات آن را مشاهده کنند.

 وی با تاکید بر برگزاری مستمر جلسات شورای فرهنگ عمومی در استان، گفت: کار، تلاش و هزینه در حوزه فرهنگ، نوعی سرمایه گذاری است که نتیجه آن را در آینده خواهیم دید.

 رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان با اشاره به اینکه هر کشوری بنا به شرایط اقلیمی و جغرافیایی دارای فرصت ها و تهدیدهای خاص خود است، عنوان کرد: در کشور فرصت‌های مناسب و تهدیدهایی وجود دارد که باید شناسایی و در جهت رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت تلاش شود.

 نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس با بیان اینکه نباید از یک دستگاه انتظار کار فرهنگی داشت،  تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا آسیب‌ها و همچنین پیشکسوتان عرصه فرهنگ شناسایی و از ظرفیت‌ آنها در راه تعالی فرهنگ استفاده شود.

 وی با اشاره به اینکه از قدیم الایام مردم هرمزگان به سخت کوشی زبانزد بودند، گفت: دریانوردی در آب های دور و مدیریت خانواده های پرجمعیت از سخت ترین کارها بود که گذشتگان به بهترین شکل انجام می دادند و امروز این سخت کوشی می تواند به عنوان الگو مطرح شود.

 مرادی به گستردگی حوزه فرهنگ اشاره و خاطرنشان کرد: هرمزگان دارای خرده فرهنگ‌هاست و ورزشکار، فعال مذهبی، هنرمند و موسیقیدان و ... هرکدام تعریف جداگانه‌ای از فرهنگ دارند که همه باید کنار هم قرار گیرند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه