English

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی؛

آقای استاندار به داد مردم بندرعباس برسید/ ما با کمبودها می سازیم اما مشکلمان تبعیض است

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در نخستین مجمع سلامت استان هرمزگان، گفت: ما با کمبودها می سازیم اما مشکل مان تبعیض است؛ چرا برخی استان ها بیش از حد دریافتی دارند و برخی مثل هرمزگان محروم می ماند.

آقای استاندار به داد مردم بندرعباس برسید/ ما با کمبودها می سازیم اما مشکلمان تبعیض است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «احمد مرادی» در نخستین مجمع سلامت استان هرمزگان اظهار داشت: باید بعد گرفتن این همه وقت مردم و تحمیل هزینه، این همایش خروجی ملموسی داشته باشد.

وی با خطاب قرار دادن همتی، استاندار هرمزگان ادامه داد: آقای استاندار شما نماینده مجلس بوده اید، نمی شود همه چیز را سفید دید چرا که این نوع نگاه  بی انصافی در حق مردم است، در ضمن نمی شود همه چیز را سیاه دید چرا که بی انصافی در حق نظام است.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خورهای بندرعباس را ببینید و هزینه های مالی و بهداشتی آن را محاسبه کنید، افزود: شهر بندرعباس دارد از دست می رود، به داد مردم بندرعباس برسید.

مرادی با بیان اینکه استاندار در بخش درمان خوب عمل کرده است، گفت: ما با کمبودها می سازیم اما مشکل مان تبعیض است؛ چرا برخی استان ها بیش از حد دریافتی دارند و برخی مثل هرمزگان محروم می ماند.

وی در پایان تصریح کرد: در بحث پیشگیری از بیماری ها، دانشگاه علوم پزشکی به تنهایی نمی تواند عمل کند چرا که دستگاه‌های مختلفی در این امر سهیم هستند؛ اما در بحث درمان مشکلات معطوف این بخش است و بیماران علاوه بر درمان نیازمند برخورد خوب و دلداری هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه