English

نماینده ولی فقیه در گیلان عنوان کرد؛

شور حسینی(ع) به حرکت آورنده ملت‌هاست/ نشان دادن خسته شدن مردم از انقلاب از ترفندهای دشمن است

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: دنیای بشری متوجه شده، نهضت حسینی(ع) تنها نهضتی است که در سایه آن عدالت و آرامش برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

شور حسینی(ع) به حرکت آورنده ملت‌هاست/ نشان دادن خسته شدن مردم از انقلاب از ترفندهای دشمن است

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، در گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی در همایش جوانان و نوجوانان عاشورایی با محوریت شورای فرهنگی روستاهای گیلان در مصلای امام خمینی(ره) رشت با اشاره به آشنایی جامعه با نهضت بزرگ امام حسین(ع) اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نهضت امام حسین(ع) بین تمام ملت‌های دنیا حتی غیر مسلمانان ترویج پیدا کرده و جوامع مختلف با این نهضت آشنا شدند.

وی به علاقمندی بسیاری از جوانان غیر مسلمان به امام حسین(ع) و قیام کربلا اشاره کرد و افزود: دنیای بشری متوجه شده، نهضت حسینی(ع) تنها نهضتی است که در سایه آن عدالت و آرامش برای جامعه به ارمغان می‌آورد.

گیلان- مانور عاشورائیان

امام جمعه رشت با بیان اینکه شور حسینی(ع) به حرکت آورنده ملت‌هاست، تصریح کرد: امر مذکور سبب قیام جوانان علیه ستمگران شده است.

آیت‌الله فلاحتی به تلاش دشمن در حذف نهضت حسینی(ع) در اذهان عمومی اشاره کرد و گفت: دشمنان از این موضوع غافل هستند که نهضت حسینی(ع) برای تشویق مردم برای مقابله با ظلم است.

 

دوری انسان از ظلم‌پذیری از اهداف قیام امام حسین(ع) است

وی با اشاره به اینکه دوری انسان از ظلم‌پذیری از اهداف قیام امام حسین(ع) است، بیان کرد: امام حسین(ع) خانواده خود را فدای اسلام کرد تا به بشریت و مسلمانان عزت دهد.

نماینده ولی فقیه در گیلان، ایستادگی در مقابل ظلم را از درس‌های عاشورا دانست و متذکر شد: آگاهی نوجوانان و جوانان از قیام امام حسین(ع) حائز اهمیت است.

آیت‌الله فلاحتی در ادامه به هراس دشمنان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: تحریم‌ها و تهدیدها علیه نظام اسلامی نشان می‌هد ملت ایران از قدرت بزرگی برخوردار است.

مانور عاشورائیان

نشان دادن خسته شدن مردم از انقلاب از ترفندهای دشمن است

وی با بیان اینکه نشان دادن خسته شدن مردم از انقلاب از ترفندهای دشمن است، اظهار کرد: با توجه به وجود بعضی از مشکلات اما مردم با آرامش در جامعه زندگی می‌کنند.

امام جمعه رشت به مقابله دشمن با عاشورائیان اشاره کرد و گفت: آشنا کردن نسل امروز با انقلاب اسلامی در مراسم عاشورایی حائز اهمیت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه