English

مدیرعامل ایران‌خودرو کرمانشاه:

کمبود قطعات تولید روزانه خودرو را به ۸۰ دستگاه رسانده است

محمد ملکی گفت: کمبود قطعات باعث کاهش سراسری تولیدات ایران‌خودرو شده و به هم علت تولیدات خودروسازی کرمانشاه از 120 دستگاه در روز به 80 دستگاه رسیده است.

کمبود قطعات تولید روزانه خودرو را به 80 دستگاه رسانده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مدیرعامل ایران‌خودرو کرمانشاه در پاسخ به سؤالی مبنی بر وجود 1400 دستگاه خودرو در پارکینگ این واحد صنعتی، استان ابراز داشت: خودروهای موجود در ایران‌خودرو کرمانشاه به دلیل کمبود قطعات و نقص در تایید پایان کار در پارکینگ متوقف هستند.

وی بابیان این مطلب که حداکثر زمان تحویل خودرو تائید نهایی در ایران‌خودرو را 72 ساعت اعلام کرده و افزود: هر خودرویی که ازنظر قطعات تکمیل و تائید نهایی شود ظرف مدت کمتر از 72 ساعت سند خورده و تجاری می‌شود و این روند حتی در ایام تعطیل سال و حتی تابستان امسال نیز ادامه داشته است به‌طوری‌که در این مدت‌زمان با تأمین قطعات توانستیم حدود 900 دستگاه خودرو را تکمیل و روانه بازار کنیم.

مدیرعامل ایران‌خودرو کرمانشاه تولید بیشتر را به نفع این واحد صنعتی دانست و خاطرنشان ساخت: هیچ‌گونه شبه احتکار و یا نقض قانون در ایران‌خودرو کرمانشاه وجود ندارد و با تأمین قطعات موردنیاز به‌سرعت خودروهای موجود در پارکینگ روانه بازار می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه