English

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان؛

فرم مدارس در تحصیلی جدید تغییر نمی‌کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: با توجه به نزدیکی ایام ماه محرم و فصل بازگشایی مدارس نیازها و کالاهای اساسی مردم استان در این ایام به ویژه پوشاک و نوشت افزار مورد نیاز خانواده ها تامین و به سهولت در دسترس باشد.

فرم  مدارس در تحصیلی جدید تغییر نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، «ایرج حیدری» در چهاردهمین نشست کارگروه تنظیم بازار استان هرمزگان، عنوان کرد: براساس گزارش‌های اعلامی‌ سازمان صنعت، معدن و تجارت استان وضعیت کنترل بازار در استان مطلوب است و باید به گونه ای برنامه ریزی گردد که خللی در تامین نیازهای اساسی مردم به وجود نیاید.

وی گفت: در تامین نیازهای اسامی مردم استان به ویژه در زمینه تامین گوشت مورد نیاز  مردم استان تمامی دستگاه های اجرایی دخیل به ویژه اداره کل دامپزشکی استان با رعایت موارد بهداشتی سرعت تامین این ماده پروتئینی را بالا ببرند.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با اشاره به نزدیکی ایام ماه محرم، خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش نیازها در این ماه به ویژه از سوی هیات های عزاداری اعضای کارگروه تنظیم بازار استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را در تامین کامل تمامی اقلام مورد نیاز در ایام ماه محرم همراهی نمایند.

حیدری با اشاره به نزدیکی به فصل بازگشایی مدارس و دغدغه خانواده ها در تامین پوشاک و نوشت افزار فرزندانشان، بیان داشت: بر اساس اعلام مدیران آموزش و پرورش استان فرم لباس دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی هیچ گونه تغییری نکرده است و دانش آموزان می توانند با فرم سال گذشته در کلاس درس حاضر شوند.

وی گفت: با توجه به اعلام مسئولان آموزش و پرورش استان در کارگروه تنظیم بازار استان تمامی مدیران مدارس موظف هستند این مهم را رعایت کنند و از ارائه فرم جدید لباس به دانش آموزان خودداری کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان تصریح کرد: با توجه به دغدغه های خانواده ها با نزدیکی به فصل جدید تحصیلی برای تامین پوشاک و نوشت افزار فرزندانشان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تمهیدات لازم برای دسترسی آحاد مردم بدون آنکه به کسبه آسیب وارد گردد برای تامین پوشاک و نوشت افزار خانواده ها در نظر بگیرد و در این زمینه تمامی اعضای کارگروه تنظیم بازار به ویژه اتاق اصناف و آموزش و پرورش با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همکاری کنند.

وی افزود: بحث صادرات برای استان بسیار مهم است به شرط آنکه مقوله صادرات محصولات تولیدی صدمه ای به بازار داخلی استان وارد نکند و آن را  تحت تاثیر قرار ندهد و  سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل بنادر و دریانوردی و گمرکات استان بر این امر نظارت کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی