English

در راستای کاهش مصرف انرژی؛

ساعت کاری ادارات هرمزگان کاهش یافت/ ادارات پنجشنبه ها تعطیل هستند

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان گفت: ساعت کاری دستگاه های اجرایی هرمزگان با توجه به مصوبه هیئت محترم وزیران در راستای کاهش مصرف انرژی کاهش پیدا کرد.

ساعت کاری ادارات هرمزگان کاهش یافت/ ادارات پنجشنبه ها تعطیل هستند

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، ایرج حیدری عنوان کرد: با توجه به مصوبه هیئت محترم وزیران و مصوبه شورای تامین استان برای عبور از شرایط بحرانی و مدیریت مصرف انرژی، رعایت وحدت رویه با استان های همجوار و گزارشات دستگاه های ذیربط در خصوص وضعیت بحرانی منابع آب و برق استان، ضمن تعطیلی پنج‌شنبه ها ساعت کاری دستگاه های اجرایی استان هرمزگان از شنبه تا چهارشنبه برای عبور از شرایط بحرانی کاهش می یابد.

وی درخصوص زمان اجرای طرح ساعت کاری جدید در دستگاه های اجرایی استان خاطرنشان کرد: ساعت کاری جدید دستگاه های اجرایی هرمزگان برای عبور از شرایط بحرانی و مدیریت منابع انرژی از بیست و یکم خردادماه عملیاتی می شود و تا سی‌و‌یکم شهریور ماه ادامه خواهد یافت.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در خصوص تغییر ساعت فعالیت دستگاه های اجرایی هرمزگان همزمان با اجرای این طرح افزود: ساعات کاری دستگاه های اجرایی هرمزگان همزمان با شروع این طرح از شنبه تا چهار شنبه از ساعت6:30 تا 13:30 است.

حیدری با تاکید بر لزوم همراهی همگانی برای مدیریت منابع انرژی و عبور از شرایط بحرانی، اظهار داشت: صدا و سیمای استان همکاری کاملی را در جهت ترویج فرهنگ صرفه جویی و تشویق مردم برای مدیریت مصرف انرژی با شرکت های آب و برق استان بعمل آورد تا استان در فصل گرم سال در زمینه تامین انرژی با مشکلی مواجه نشود.

وی با تاکید بر لزوم همراهی و همکاری اصناف برای مدیریت منابع انرژی استان، گفت: اصناف و مراکز خدماتی و تجاری ملزم به همکاری جدی و کامل در اجرای بخشنامه های ابلاغی صادره توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت توزیع برق استان در رابطه با مدیریت مصرف انرژی می باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری هرمزگان تصریح کرد: صنایع سنگین و مراکز صنعتی استان ملزم به همکاری جدی و کامل در اجرای بخشنامه های ابلاغی صادره توسط شرکت برق منطقه ای و شرکت توزیع برق استان در ارتباط با مصرف بهینه انرژی هستند.

حیدری اضافه کرد: مراکز دانشگاهی و آموزشی استان حتی الامکان از پیش بینی و برگزاری دوره های ترم تابستانی برای عبور از شرایط بحرانی و مدریت مصرف انرژی خودداری کنند.

وی با تاکید بر لزوم مصرف بهینه انرژی در دستگاه های اجرایی استان، خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی ملزم هستند تمهیدات لازم به منظور صرفه جویی در سایر هزینه های مصرفی را اعمال کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وتوسعه منابع استانداری هرمزگان یادآور شد: بیمارستان ها، مراکز خدمات درمانی و امداد رسانی، بانک ها ( به جز ستاد) و مراکز خدمات عمومی مشمول این بخشنامه نمی باشند.

حیدری بیان داشت: شرکت های توزیع ، آب و برق منطقه ای استان موظفند نظارت و کنترل لازم بر اجرای مصوبات ابلاغی خصوصاً در حوزه های تجاری، صنایع و اداری استان را انجام و گزارش نمایند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه